Gå til innhold

Er det noen som har noen av nøstebarn sine oppskrifter, som har lyst å dele de med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten på papir i posten, eller på mail? Syns det var så dumt at du MÅTTE kjøpe garn samtidig, da jeg har garn i bøttevis..

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan kjøpe boka med oppskrifter uten garn. Både på nettsidene til nøstebarn og på Norli.no, bokkilden.no etc.

Er vel strengt tatt ikke helt greit å kopiere oppskriftene og gi dem videre til alle og enhver..

Skrevet

Men jeg har likevel sett tidligere her at det er gjort! =)

Skal sjekke ut boka, la ikke merke til den jeg =) Takk =)

Skrevet

Mulig jeg virker litt sur og kjip i svaret. Ikke meningen det, altså! Men kanskje litt voldsomt om vi begynner å dele oppskrifter her inne. Noe annet å gi til en enkelt venninne f.eks.

Jeg har boka og den er jp ikke så aller verst dyr. Billigst å bestille på Norli, da de har mindre porto.

Skrevet

Tok deg ikke som sur altså =) Hvilke oppskrifter til barn er det i den? Jeg er spesielt ute etter ribbestrikk bukse, og en fin genser jeg kan ha til.. Det skal til klumpen på snart 4 år.. =)

Skrevet

Nesten alle oppskriftene er barneoppskrifter, og siden boka er på ca 140 sider, finnes det mye å velge i. Det er mange forskjellige gensere og ribbestrikket bukse i str 2-4, 6-8 og 10-12 år.

Men kan tipse om garnstudio.no hvor det ligger gratis oppskrifter, hvis du ikke allerede kjenner til den.

Jeg har strikket denne ribbestrikkede buksen:

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=29〈=no

Veldig enkel å strikke og god å bruke. Har også strikket denne buksa:

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b4&d_id=2〈=no

Men i andre farger.

Annonse

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men på biblioteket her kan du låne boka.. Er jo også en mulighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...