Gå til innhold

Bare litt lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg skikkelig stappet i magen for tiden. Kjennes ut som jeg har spist altfor mye, selv om jeg gjerne ikke har spist noenting, og har bare lyst å ligge på sofaen, orker egentlig ingenting, alt som må gjøres er skikkelig tiltak !! Husker jeg hadde denne følelsen forrige gang også, men ikke at den kom så tidlig :/

Syns dette er helt forferdelig da jeg har både jobb, hus og barn som jeg skal ta meg av, en mann som jobber overtid hver dag + helg, og ingen energi :( Føler heller ikke mannen forstår meg. prøver å fortelle hvordan jeg har det, men det virker ikke som han tror meg. Får følelsen av at siden det er så tidlig i svangerskapet er det ikke lov å klage over at man er dårlig.

Vet jeg bare burde være glad over graviditeten, og det er jeg jo egentlig også, men føler det er så mange krav til hva man burde klare i hverdagen selv om man er gravid, at jeg blir helt fortvilet over at jeg ikke strekker til !

Sånn, nå har jeg hvertfall fått sagt det :P Nå har småen lagt seg og jeg skal ligge meg godt til rette i sofaen og bli der resten av kvelden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hørtes akkurat ut som meg :D Bortsett fra at jeg ikke har noen mann lengre :o)

Man blir jo helt stigmatisert når en har det slik. Vi er jo ikke syk, men samtidig er vi jo ikke akkurat på nivå med en ikke-gravid person heller. Businessen min seiler sin egen sjø mer eller mindre, og alt hjemme tårner seg opp overalt

Jeg har heller aldri vært sånn så tidlig i et sv.sk. Jeg tror at folk må ha kjent hvordan det er på kroppen for å klare å skjønne hvor ille det er.

Min eks-mann mente at jeg ikke var dårlig og hadde vondt selv da jeg gikk med tvillinger, og hadde legeattest på bekkenløsning osv, med hva jeg ikke burde gjøre. Bare det at jeg som var hjemmeværende trengte legeattest for å kunne få den minste forståelse fra mannen sier vel sitt. Men akk så typisk det er :S

Heldigvis har jeg storesøsken her (17 0g 18 år) som kan trå til ift til lillesøster på 3 når det er nødvendig nå. Ære være dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...