Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. februar 2010 #1 Del Skrevet 11. februar 2010 Dersom man søker på et ord eller f.eks en bruker, så kommer det jo opp innlegg fra bl.a 2006 osv først!!! Hadde det vært mulig å gjøre om på dette slik at når man søker på noe, så vil de nyeste innleggene komme først? Når man søker, så er det jo oftest nyere innlegg man søker etter og ikke de som er flere år gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 11. februar 2010 Og at man kunne ha litt flere valg... I stedet for kun å søke bare i alle artikler eller alle forum, så kunne man dele det opp litt mer. F.eks om man vil søke i bim eller dib... i trimester... skravle... krangle... ja, de mest brukte sidene. Dette hadde jo bidratt til å avgrense søk litt mer enn slik det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine! Skrevet 11. februar 2010 #3 Del Skrevet 11. februar 2010 Søkemotoren er mildt sagt elendig. Man finner ikke innlegg man vet er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 12. februar 2010 #4 Del Skrevet 12. februar 2010 Takk for innspill, jeg skal ta det videre. Det er ikke noe som vil bli prioritert nå, men vi jobber i disse dager med fornying av sidene våre, så det kan bli en naturlig ting å se på etterhvert. Ett lite tips er å søke i Google også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg er enig med første innlegget, det hadde vært fint om dere hadde en funksjon som gjorde at inleggene kom etter dato. Søke på google har vel lite hensikt når det er inleggene her inne man er ute etter å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma&Adrian Skrevet 12. februar 2010 #6 Del Skrevet 12. februar 2010 Skriver du inn overskriften du hadde i innlegget du lagte,eller innlegget du leter etter på google,så kommer det opp Og vips,så finner du innlegget. Jeg bruker alltid google om jeg ikke klarer å søke opp innlegget her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå