Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Nope! Vasker håret annenhver dag, føner det semitørt og børster det relativt sjelden ( maks tre ganger i uka) og alltid når håret er tørt... Bruker sjelden eller aldri noen produkter (gel, mouse).Sjelden eller aldri noe rettetang/krølltang u name it. Prøver å unngå å sette fast strikken på det samme stedet hele tiden. Tar omega 3 tilskudd som gir håret ekstra glans. Hver fjerde-sjette måned har jeg jojoba-olje i håret som jeg sover med over natta og skyller ut dagen etter... Ellers så lar jeg håret mitt være i fred så mye som mulig.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Ja, spiser sunt og trener mye, bruker ikke stylingprodukter, og helt vanlig billig-shampoo.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Jupp:) Ikke junk-food her i gården,men sjokolade er godt da:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Har et helt normalt kosthold vil jeg tro;) Mitt hår er veldig tjukkt så det skal visst en del til for og ta "knekken" på det for og si det sånn. Har farga håret mitt regelmessig siden jeg var 16 år (28 år nå), har også bleika det mye.Nå har jeg masse lyse stipper, men håret mitt er fremdeles glansfullt;) Jeg bruker kunn billigshampo og hår gele. Jeg bruker aldrig rettetang, krølltang eller hårføner. Tar heller ingen spesieller vitaminer. Får stadig komplimanger for det nydelige håret mitt og frisørene holder på og dåne hver gang jeg skal klippes eller farges pga av at jeg har et så "fantastisk nydelig hår".
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 spiser relativt sunt. har aldri farga håret. Føner det kun en sjelden gang. Bruker kun frisørshampoo (og merker stor forskjell fra den tiden jeg ikke hadde råd til det)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Ja, ganske sunt. Men mye sjokolade også. Men jeg bruker mye kurer og gode sjampoer for å behandle det. Og ALDRI strikk, bare klype!! Til gjengjeld har jeg nydelig laaaangt blondt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå