Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Ikea? Håper på en ikke alt for dyr løsning, men tar gjerne imot alle tips:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg hadde en slik, den var laget på fengslet. Jeg synes ikke det var en bra seng, men i og med at jeg fikk den, og ikke så ulempen før etter jeg hadde fått den, så brukte jeg den hele sengeperioden til eldste.
jordbærsjokolade Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Ja, vi har en fra Ikea. Vi tok av den ene langsiden. Måtte borre noen nye hull slik at madrassen ligger i samme høyde som vår. Har brukt hyssing for å feste rammen hardt til beina. Den er helt stødig og det fungerer veldig bra:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Hehe... takk for tips, men hvis det ikke var noen bra seng tror jeg ikke jeg handler på fengselet:) Eldste ble liggende i vår seng bestandig, fordi han skulle ha mat flere ganger om natta, og jeg ikke orket å bære ham frem og tilbake til egen seng. Så jeg ser for meg at dette kan være en god løsning de første mnd, for så å sette på siste del og la ham sove i egen seng...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Flott, takk for svar. Det var en sånn løsning jeg så for meg, så da får vi se nærmere på modellene hos Ikea:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå