Gå til innhold

Hvor kjøper jeg sprinkelseng hvor man kan ta av en langside og sette inntil foreldreseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikea?

Håper på en ikke alt for dyr løsning, men tar gjerne imot alle tips:)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde en slik, den var laget på fengslet. Jeg synes ikke det var en bra seng, men i og med at jeg fikk den, og ikke så ulempen før etter jeg hadde fått den, så brukte jeg den hele sengeperioden til eldste.

Skrevet

Ja, vi har en fra Ikea. Vi tok av den ene langsiden. Måtte borre noen nye hull slik at madrassen ligger i samme høyde som vår. Har brukt hyssing for å feste rammen hardt til beina. Den er helt stødig og det fungerer veldig bra:)

Skrevet

Hehe... takk for tips, men hvis det ikke var noen bra seng tror jeg ikke jeg handler på fengselet:)

Eldste ble liggende i vår seng bestandig, fordi han skulle ha mat flere ganger om natta, og jeg ikke orket å bære ham frem og tilbake til egen seng. Så jeg ser for meg at dette kan være en god løsning de første mnd, for så å sette på siste del og la ham sove i egen seng...

Skrevet

Flott, takk for svar. Det var en sånn løsning jeg så for meg, så da får vi se nærmere på modellene hos Ikea:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...