Gå til innhold

Jeg er helt i sjokk nå...Dette hadde jeg aldri forventa

Anbefalte innlegg

Skrevet

At mensblodet mitt faktisk smaker godt..Ikke rart at kjæresten min elsker og slike meg når jeg har mensen når det smaker så godt...NAM!!!Sitter her og smatter nå;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

næmen, hjelpes da...syke kvinnfolk.

Skrevet

Skjønner jo dette er bare kødd for å få masse teite svar, men nå ble jeg seriøst kvalm bare på tanken!

Skrevet

Hva, visste du ikke det? Hvor gammel er du? 14???

Skrevet

æsj, nå ble jeg uvel.

godt det der er spøk hvertfall.. fysj og fysj

Skrevet

Fy f er det mulig, går jo ann å advare folk i overskrifta da, dette er noe de færreste ønsker å lese vil jeg tro.

Skrevet

Hva slags humor er dette? syke syke menneske.

Skrevet

Sett inn en menskopp.

Bland mensblodet med grynmel, potetmel og krydder og stek i skiver.

Godt med hjemmelaget blodpudding ;)

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJj!!!!! Ok, DET er det ekleste jeg noen gang har lest! Hahaha hjemmelaget blodpudding! :P

Skrevet

Nå skjønner jeg hvorfor noen velger andre fora.... Er det virkelig så lavmål her inne og så mye "fjortiser"??????? Herregud!!! Og så på et forum som handler om graviditet, barn og familie da gitt!!!

Skrevet

Nå kom jeg på hvorfor jeg ikke liker blodpudding..

Skrevet

Æsj...

Du må jo ha en mangelsykdom.

Jeg var hos tannlegen i dag, og skulle skylle munnen etter fjerning av tannstein. Sa til tannlegen at det var ingenting som smakte så fælt som blod. Fysj.

Skrevet

Hvorfor mate trollet????

------------

Himmel og hav, vet du ikke at selv troll må ha mat innimellom ;)

Skrevet

! Og så på et forum som handler om graviditet, barn og familie da gitt!!!

----------

Du får sjekke om den katoleske kirke har en nettchat for nonner ;)

Må da være lov til å ha både god og dårlig humor?

Og dessuten, hvem er du som skal bestemme hvem som skal få lov til å være her eller ikke? Gud???

Skrevet

Jeg pleier å samle mensen i en slik mooncup, så tilsetter jeg litt kanel og en dæsj sukker når det har samlet seg en del.. Smaker fortreffelig nydelig.. :)

Skrevet

Ærlig talt. Man trenger ikke være nonne for å mene at slike vitser er usmakelige!!!! Utsagnet til 19.41 er iallefall lite modent, hva har Gud md dette å gjøre - og jeg er slett ikke religiøs engang :) Muligens bare for voksen for dette tullpratet...

Skrevet

Og i tillegg står man ikke engang frem med sitt eget nick... Anonyme så langt øyet kan se :) Jaja

Skrevet

Haaahaahaa ler meg i hel av folk som ikke eier humor!!!

Skrevet

Mystisk... på et anonymforum...

Skrevet

loller masse til hele greia:) Ditt syke, syke menneske! :D

Skrevet

Var det ikke sånt kvinnefrigjøringsbevegelsen drev med på syttitallet ... altså offentlig smaking på mensblod for å bevise at det ikke var giftig og den slags?

Uansett, jeg har hørt verre :P

Gjest Ellemelledisi-duharfisi
Skrevet

Heller mens enn sperm!

Skrevet

Ååå men da skal du smake på bæsjen din du. Den er ennå bedre....

Du er syk i hodet. Men det var vel derfor du skrev dette og for å få reaksjon fra folk. Tragisk.

Skrevet

Hahaha, ikke sant! Det er begge kroppsvæsker, på linje med rompesaft, som heller ikke kan smake spesielt godt.... pjuk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...