Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere håret deres? + flere spm :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere kort, halvlangt eller lagt hår?

Tynt, normalt, tykt?

Blond, rødtopp, eller brunette?

Fett, normalt, tørt hår?

OG, hva slags shampo bruker dere?

Jeg MÅ vaske håret hver dag, ellers blir håret mitt fett.

Jeg har normalt/fett hår, rødbrunt hår og nesten skulderlangt.

Bruker redken, den blå flaska. Er ganske fornøyd med den, men har enda ikke funnet favorittshampoen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker håret 2-3 ganger i uka.

Har litt tykt hår.

Brunette.

Normalt hår.

Veksler mellom Sunsilk minerales og Herbal Essences.

Skrevet

Halvlangt hår

Tykt m/krøller

Blond

Normalt

Vanlig shampoo fra dagligvarebutikken

Vasker håret ca. annen hver dag

Skrevet

Jeg har fint/tynt hår som ikke blir fett av seg selv (men ser slik ut av mye stylingprodukter av og til). Så jeg vasker håret hver 3. dag. det er også hva frisøren hos Jan Thomas-salongen anbefalte meg en gang hehe. Håret er tørt og slitt så bør ikke vaske og føne for ofte.

Er egentlig gyldenblond men farger det mørkere- den Cappucino-fargen som Mona Grudt reklamerer for. Brukt den i 11 år, dvs lenge før MG oppdaget den ;)

Jeg bruker Big Sexy Hair volumshampo fordi jeg har tynt hår, den er virkelig god (og jeg har prøvd mange!). Ganske langt hår, forresten:)

Skrevet

Anonym 18:41 :)

Hvor er det billigst å kjøpe Big Sexy Hair shampoen?

Skrevet

Fikk den i dag fra Strawberrynet...Kostet meg ca150 kroner for shampo og balsam (betalte 181, men da var det med e nlipgloss og jeg fikk 10% lojalitetsbonus samt 5% bonus pga kjøp av tre produkt Tror det er 170/180 for de to om man IKKE har noe bonuser...Så går fortsatt under tollfritt...Får jo tollen tilbake, men tar mye lenger tid og få varene)...Slipper da toll..Men de hadde de i 1000ml også, men da bikker det 200 stk, og ikke SÅ lønnsomt..Var "vanlig" størrelse jeg kjøpte..Har kort hår så antar det varer leeeenge..

Kjøpte det etter mye snakk om volu her inne :o)

Skrevet

Har langt krøllete hår som lett blir brusete og tørt.

Vaker det hver dag, for ellers står det som en høysåte rundt hodet på meg. Kan jo ikke børste ller kamme det for da blir det gørrstort, og gjør jeg det ikke er det skikkelig bustete, så det må bløtes..

Bruker sjampo fra apoteket, Vishy for ømfintlig hodebunn. Belsam og kur for tørt hår.

Skrevet

Vasker håret ca 3 ganger i uka. Vasket det oftere før, men merket at det da ble mer fett enn om det gikk litt lenger tid mellom.

Har halvlangt/langt hår.

Har ganske tynt hår.

brunette

normalt

er veldig forskjellig hvordan shampo jeg bruker. Har brukt herbal essensess noe.

Skrevet

Billigste er nok Strawberrynet ja. selv har jeg aldri somlet meg til å bestille derfra (fordi jeg er litt inkompetent på slikt:) så jeg har kjøpt mine hos frisøren- på et sånt kjøp 3 for prisen av 2. Dyrt uansettda. Men d funker;)

Skrevet

vasker somregel vær dag.

har langt hår og tykt hår

er brunette, å har vel normalt hår, men litt slitt..

bruker forskjellig shampoo og balsam egentli.. bruker den rosa elvital nå. husker ikke navne.

Skrevet

Jeg vasker håret ca. 2 ganger i uka med såpe, så skylder jeg det hver andre dag ca. Kommer litt an på tid jeg dusjer.. Dusjer jeg rett før senga, så skylder jeg ikke håret.. Da blir jeg så dårlig.. :s

Har normalt tjukt hår. Blir ikke fett. Har vært plaget med flass, men etter at jeg skylder mer enn jeg vasker så hjalp det. Har mørkebrunt. Ikke farget.

Nå bruker jeg Define Hår og hodebunn.. Skal bytte til en ordentlig frisørshampoo, skal bare vente til jeg skal klippe meg, sånn at frisøren kan finne rett shampoo for mitt hår.

Skrevet

Jeg har langt mørkebrunt hår, med litt fall i, middels tykt.

Vasker håret ca annenhver dag, og retter det ut med rettetang etterpå.

Bruker diverse shampoo og balsam kjøpt på matbutikken, for tiden går det i sunsilk minerals.

Har heldigvis glatt, skinnende og sunt hår uten å måtte bruke dyre frisørprodukter, så da gidder jeg ikke bruke penger på det heller:)

Skrevet

- Langt

- Tykt

- Brunette

- Normalt

- Sebastian

Skrevet

Jeg var 19:23 - vasker ca. hver andre dag.

Skrevet

Langt, tykt hår med fall/krøller. Vasker det hver dag, varierer hvilken shampo jeg bruker. Bruker alltid balsam. Føner det aldri. Grer håret etter vask. Normalt hår. Klipper det ca ganger per år.

Skrevet

Vasker håret hver dag, halvlangt brunt hår, fett/normal.

Har veldig mange tynne hårstrå, så vet ikke helt åssen kategori det ligger under^^ (virker som det går litt på dagsformen)

Bruker faktisk bare hjemmeprodusert(mamma som lager) såpe til kropp og hår som er laget fra bunnen av, helt uten parfyme og alle de andre stoffene de har i såpe i dag.

Denne såpen er helt fantastisk for meg som reagerer lett på parfyme og har en veldig svak hud.

Og jeg har sluttet helt med å bruke noen form for stylingprodukter etter at jeg byttet til denne såpen^^ Geniale mamma:D

Skrevet

Du må få den flinke mammaen din til å starte nettbutikk ullsokk, det kunne jeg også tenkt meg! :)

Skrevet

Jeg prøver å få henne til å gjøre det, de produserer jo en del andre ting også. Hun tenker litt på det, men hun er litt redd for å legge ting ut på internett eller no.. ( eller bare redd en data generelt^^).

Skrevet

Langt

Tykt med fall

Blondt

Normalt/tørt

Redken - all soft

Skrevet

Langt tykt hår med fall.

Er naturlig blondine.

Har normalt hår.

Vasker håret to ganger i uken. Bruker vanligsvis ikke stylingprodukter. Vasker oftere dersom jeg har brukt det.

Bruker Define.

Skrevet

halvkort, akkurat ned til skuldrene

tykt med fall og virvler (ikke noe å hoppe i taket for!)

brunette, men opprinnelig kommunegrått (mellomblondt uten noe definert farge)

tørt

bruker litt div frisørshampoo siden jeg er på evig leting etter den perfekte mixen, men har brukt sebastian shampoo, balsam og kur en stund nå, og det fungerer:)

Vasker håret når jeg trenger det, men ikke ofte, en gang i uka, til tider mer hvis jeg har vært ute på noe og har brukt en del styling. Får fort tørt hår og flass, så vasker ikke mer enn jeg virkelig trenger, og kurer HVER gang;)

P.S: Hvis man sliter med håret, så kjøp shampoo og balsam ho frisøren, de er drøyere i bruk, og de fungerer mye bedre enn butikkshampoo:) Verdt pengene, og man får det håret trenger;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...