Carasnella Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Hva er det jeg ser, er du endelig gravid igjen du også?? Måtte lete blant ikm listene inne på bli gravid, men fant deg til slutt:) Gratulerer så masse!!! Når er termin, og hvordan er formen?
Loppa- nr2 i magen Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Hei Caffe:) Takk TAKK Ja endalig ble det min tur, etter 8pp! Termin er da 13 oktober. Hadde jo håpet på sommerbarn, men er overlykkelig over oktober frøet mitt nå! hehe Formen er bra, litt vonde pupper bare... Planen er nå å holde det hemmelig for "storesøster" til minst 12 uker,(og en privat ul) så ikke ventetiden skal bli så lang for henne. Når fortalte dere det? Hvordan var reaksjonen?? Hvor mange uker er du nå da? Ble mange spørsmål nå på slutten ser jeg. Ikke så mange å prate om dette med enda... hihi Klem fra meg
Carasnella Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 Dette er jo bare sååå koselig:) Oktober er finfin tid å få baby på Og du har jo i tillegg i første halvdel. Jeg er 16+6 i dag, så 17 fullgåtte uker i morgen. Begynner jo på min uke 18 da faktisk!! Skal på ordinær ul om 2 uker. Husker ikke heeeeelt når vi fortalte jeg, men var vel kanskje et par uker etter den tidlige ul'en jeg hadde i uke 8. Men tror ikke hun helt skjønner hva greia er. Prøver å si at mamma har baby i magen, men da drar hun bare opp genseren sin og sier at hun har baby i magen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå