Vimsa :) Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Hei ! Jeg skal ha oppstart med hormonsprøyte i dag. Jeg skal bruke 125 IE daglig. Jeg var på samtale i november og fikk da utlevert resept og i tillegg har jeg senere fått tilsendt en ny resept. på den ene står det at jeg skal bruke 300 IE Puregon og på den andre står det 900 IE. Jeg har en 900 IE Puregon sylinderampulle. Er det det samme om jeg sprøyter 125 IE av Puregon pennen med 900 IE kontra 125 IE av en penn med 300 IE????? Skal jo sterte opp med dette nå før klokken ni... Hva gjør jeg??? Blir veldig takknemlig for svar!!!!!!!!!!!!!! Ha en fin kveld!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 ja det er akkurat det samme...er jo samme mdisin bare mer i den ene enn den andre..begge skal du jo bruke uansett:)) lykke til!
to snart tre Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Hei. Ja det er det samme:=) Ampullen med 900 ie har bare flere doser for deg enn den med 300 ie. Trekk bare opp 125 ie, så blir det som legen foreskrev:=) Lykke til med sprøytene og resten av prosessen!
Vimsa :) Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 1000 takk for rask tilbakemelding!!!! Supert forum
mammasgull Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Hvis det bare er størrelsen på ampullen, mtp innholdet, så må det jo være akkurat det samme hva du bruker av, så lenge du sprøyter inn 125 IE daglig. Bare husk å være nøye med å skrive opp hva du har brukt og innholdet som er igjen i ampullen så du får en god oversikt for deg selv Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå