PrincessConzuela Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg og samboeren min har bestemt oss for å begynne å prøve høsten 2010. Vi er 21 og 25, har vært sammen i snart 5 år, forlovet i 4. Ser virkelig fram til høsten, selv om det er ei stund til enda:P Noen fler prøvere høsten 2010?
*blomst* Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Vi har også en plan om at vi har lyst til å bli prøvere fra høsten 2010. Ser vi er omtrent like gamle som dere, jeg ble nylig 22 år mens min samboer blir 25 litt senere i år. Vi har også begynt å se fram til høsten, virker som en liten evighet, men det er mye som skjer før den tid så satser på at tiden går fort
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Vi har endelig bestemt oss for å prøve til høsten:) Har allerede en liten snuppe på snart 2 år:) Vi er 21 og 23:) Velger å være anonym enn så lenge tror jeg, bygda har ører så... Jeg klarer knapt vente:)
PrincessConzuela Skrevet 5. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2010 Ja, det blir en lang ventetid! Lurer på om vi klarer å holde oss så lenge.. Jeg skal nemmelig begynne på påbygging til høsten, og babyen bør egentlig komme etter eksamen:P Men vi kan ikke tenke slik. Vi får ta det som det kommer:) Hva driver dere på med til vanlig? Jobb, skole?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Jeg jobber og studerer samtidig:) Håper at jeg bikker over mot junitermin kanskje slik at det ikke kommer i veien for eksamen:) Gikk glipp av 2 eksamener når jeg fødte snuppa, og det er ganske kjedelig å ta de opp igjen. Mye styr med stipend som skal bli omgjort til lån og slikt:-S Men jeg tenker august må være en bra måned å begynne å prøve, regner ikke med å klaffe på første forsøk:)
*blomst* Skrevet 6. april 2010 #6 Skrevet 6. april 2010 Jeg holder på med siste året av en bachelor, så planen min er å begynne å jobbe til høsten. Så begynne prøvingen sånn en gang etter oktober slik at jeg rekker å jobbe et år først. Ikke det at alt alltid går som man han planlagt men så satser på baby sommer 2011 Hva studerer dere andre?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #7 Skrevet 6. april 2010 Jeg holder på med hudpleieutdanning:) jobber allerede i salong, men tenkte det er greit med fagbrevet:) I tillegg jobber jeg litt som bartender:) Glemte helt å si at jeg studerer på nettet, derfor ingen problemer med en liten knøtte, bare den ikke dukker opp midt i eksamenstider:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 Hei dere. -jeg og min samboer har også tenkt å starte prøvingen til høsten, og er på alder med dere, 22 og 25. morsomt å møte flere på samme alder som planlegger det samme:) jeg er også ferdig med min bachelor nå til sommeren, å har allerede fått meg jobb:) så nå er vi snart klar:)
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Hei. Vi er 23 og 25 og har nå bestemt oss for å begynne å prøve til høsten. Gruer meg litt da jeg ikke helt vet hva jeg kan forvente, men det blir en spennende tid og vi er begge klare for det Forresten noen her som er fra Nordhordland? Hadde jo vært kjekt å kunne treffes etter at bebisene en gang er kommet il verden
Student1313 Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Vi skal også begynne å prøve i høst. Vi er 23 og 26, og har vært sammen i 7 år (samboere i 5). Dette har vi planlagt omtrent siden vi flyttet sammen, og utsatt det et par ganger allerede, men nå ser det ut som det kommer til å skje
Junigull 08 + julispire Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Vi skal også sette igang prøvingen etter mens i starten av august, håper på mai/juni termin. Må bare være forsiktig å ikke satse for hardt på at det skal gå på første forsøk, tror jeg vil bli kjempe skuffet i så fall.. Har ei jente som nettopp er fyllt 2 år. Sambo er 30, jeg er 24. Vært samboere i 6 år.. Spennende å skulle bli prøvere, gleder meg stort!
PrincessConzuela Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 20. juli 2010 Da har jeg kastet pillene! Spennende^^
Gjest Skrevet 2. august 2010 #13 Skrevet 2. august 2010 Jeg har 2 uker igjen med piller Grugleder meg
Student1313 Skrevet 8. august 2010 #14 Skrevet 8. august 2010 Nå har jeg sluttet på pillene, så vi er snart i gang Vi skal la det gå en syklus før vi setter i gang for fullt, så nå prøver vi å "hoppe av i svingen". Jeg er spent på hvor lang tid det tar for kroppen å komme i rytme igjen etter pillebruken - nå er det fem dager siden pilleslutt, og jeg har ikke fått mensen enda...
Gjest Skrevet 10. august 2010 #15 Skrevet 10. august 2010 siste pilleuken min nå Har også fortalt det til mine foreldre, det var egentlig ikke meningen, men mamma begynte å mase om det var helt greit om vi ikke ville ha barn for hun hadde lest om ei i et blad nå i ferien. Så da måtte jeg nesten si at "mamma, vi vil ha barn"
Høstspire 2011 Skrevet 10. august 2010 #16 Skrevet 10. august 2010 Heihei! Jeg slutter på pillen om 2 dager, og venter en periode før vi prøver for fullt. GLEDER OSS!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå