Gå til innhold

Prøvere høst 10? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har bestemt oss for å begynne å prøve høsten 2010. Vi er 21 og 25, har vært sammen i snart 5 år, forlovet i 4.

Ser virkelig fram til høsten, selv om det er ei stund til enda:P

Noen fler prøvere høsten 2010?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også en plan om at vi har lyst til å bli prøvere fra høsten 2010. Ser vi er omtrent like gamle som dere, jeg ble nylig 22 år mens min samboer blir 25 litt senere i år.

Vi har også begynt å se fram til høsten, virker som en liten evighet, men det er mye som skjer før den tid så satser på at tiden går fort :D

Skrevet

Vi har endelig bestemt oss for å prøve til høsten:) Har allerede en liten snuppe på snart 2 år:) Vi er 21 og 23:)

Velger å være anonym enn så lenge tror jeg, bygda har ører så...

Jeg klarer knapt vente:)

Skrevet

Ja, det blir en lang ventetid! Lurer på om vi klarer å holde oss så lenge..:P

Jeg skal nemmelig begynne på påbygging til høsten, og babyen bør egentlig komme etter eksamen:P Men vi kan ikke tenke slik. Vi får ta det som det kommer:)

Hva driver dere på med til vanlig? Jobb, skole?

Skrevet

Jeg jobber og studerer samtidig:) Håper at jeg bikker over mot junitermin kanskje slik at det ikke kommer i veien for eksamen:)

Gikk glipp av 2 eksamener når jeg fødte snuppa, og det er ganske kjedelig å ta de opp igjen. Mye styr med stipend som skal bli omgjort til lån og slikt:-S

Men jeg tenker august må være en bra måned å begynne å prøve, regner ikke med å klaffe på første forsøk:)

Skrevet

Jeg holder på med siste året av en bachelor, så planen min er å begynne å jobbe til høsten. Så begynne prøvingen sånn en gang etter oktober slik at jeg rekker å jobbe et år først. Ikke det at alt alltid går som man han planlagt men :P så satser på baby sommer 2011 :)

Hva studerer dere andre?

Skrevet

Jeg holder på med hudpleieutdanning:) jobber allerede i salong, men tenkte det er greit med fagbrevet:) I tillegg jobber jeg litt som bartender:)

Glemte helt å si at jeg studerer på nettet, derfor ingen problemer med en liten knøtte, bare den ikke dukker opp midt i eksamenstider:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei dere.

-jeg og min samboer har også tenkt å starte prøvingen til høsten, og er på alder med dere, 22 og 25.

morsomt å møte flere på samme alder som planlegger det samme:) jeg er også ferdig med min bachelor nå til sommeren, å har allerede fått meg jobb:) så nå er vi snart klar:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Vi er 23 og 25 og har nå bestemt oss for å begynne å prøve til høsten. Gruer meg litt da jeg ikke helt vet hva jeg kan forvente, men det blir en spennende tid og vi er begge klare for det :)

Forresten noen her som er fra Nordhordland?

Hadde jo vært kjekt å kunne treffes etter at bebisene en gang er kommet il verden :)

Skrevet

Vi skal også begynne å prøve i høst.

Vi er 23 og 26, og har vært sammen i 7 år (samboere i 5).

Dette har vi planlagt omtrent siden vi flyttet sammen, og utsatt det et par ganger allerede, men nå ser det ut som det kommer til å skje :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal også sette igang prøvingen etter mens i starten av august, håper på mai/juni termin. Må bare være forsiktig å ikke satse for hardt på at det skal gå på første forsøk, tror jeg vil bli kjempe skuffet i så fall..

Har ei jente som nettopp er fyllt 2 år. Sambo er 30, jeg er 24. Vært samboere i 6 år.. :)

Spennende å skulle bli prøvere, gleder meg stort!

• 4 uker senere...
Skrevet

Da har jeg kastet pillene! Spennende^^

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg sluttet på pillene, så vi er snart i gang :) Vi skal la det gå en syklus før vi setter i gang for fullt, så nå prøver vi å "hoppe av i svingen". Jeg er spent på hvor lang tid det tar for kroppen å komme i rytme igjen etter pillebruken - nå er det fem dager siden pilleslutt, og jeg har ikke fått mensen enda...

Skrevet

siste pilleuken min nå :D

Har også fortalt det til mine foreldre, det var egentlig ikke meningen, men mamma begynte å mase om det var helt greit om vi ikke ville ha barn for hun hadde lest om ei i et blad nå i ferien. Så da måtte jeg nesten si at "mamma, vi vil ha barn" ;)

Skrevet

Heihei!

Jeg slutter på pillen om 2 dager, og venter en periode før vi prøver for fullt. GLEDER OSS!!!:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...