Gulosten™ Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Det går IKKE an å ligge på magen for lenge, og vi kan ikke snu oss fra mage til rygg enda. Man kan heller ikke bevege seg annet enn i 360 grader rundt seg selv, verken fremover eller bakover. Å holde ting man har lyst til å spise på for lenge, går ikke. Ting bare detter ut eller sklir unna. Og det går selvfølgelig ikke an å få tak i. På NOEN måte. Det eneste som er gøy, er at mamma bærer baby, og når baby veier 9,5 kg med klær og bleie er det litt uaktuelt å bære baby hele dagen! Søster er heldigvis en grei underholdning en stakket stund på ettermiddagen, men fy søren så teit mamma er som faktisk lager MAT til andre og rydder i huset!! UFF! Er det rart man blir frustrert???
MammanTilEmma❤ Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 hehe, høres ut som jenta mi:-) hun er 5 1/2 mnd strax, å veier 9,6 kg. kan rulle fra rygg til mage, men ikke tilbake, å da blir vi sinna:-) å skal helst bæres eller underholdes dagen lang, noe som ikke går når mamma også må gjøre ting i huset.. skal jeg først gjøre noe, må hun sitte i vippestolen å se på, ser hun meg ikke blir hun sur, å griner noe forferdelig.. :-) men blir vel bedre når de begynner å få til å røre seg litt mere enn nå.. som jeg håper sjer snart vartfall!
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Signerer her jeg og... slitsomt nå, men jeg vet det kommer bedre tider;)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 det løsner snart;-) gutten min er også frustrert om dagen nærmer seg 6 mnd, og strever fælt på magen...utålmodig og sinna, og sliter i tillegg med tenner;-( klarer heller ikke rulle seg fra mage til rygg...men ruller seg jo hele tiden over til magen;-/ husker at jenta mi brukte 1 mnd fra hun rullet seg fra rygg til mage før hun klarte å åle seg framover...ser ut som mini her drøyer litt lenger... og sitte i fanget er bare pyton..skal helst stå, lugge, ha tak i noe på bordet, angripe pc'en osv... men gutten min er veldig flink med lekene sine, og kan ha laaaang tålmodighet med å fikle med "småting"...men ikke nå som tennene plager ham;-)
Panterjenta85 Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 uff... det er "godt" å lese at andre sliter med det samme.. Begynner å tære på kreftene her i huset. Tulla skal få med seg alt som skjer. Vil iaffal ikke bli "forlatt" på matta si og skal absolutt ikke ha høyrepuppen. Hun har null tålmodighet når jeg lager grøt til henne, men vil ikke ha når den er ferdig. Å sove om dagen er ikke interessant og når hun endelig sovner på dagtid sover hun maks tre kvarter før hu er i gang igjen.. Er skikkelig kålorm på fanget og når hun får høyrepuppen og stritter i mot når hun skal sove om kvelden. Håper det går over snart... Begynne å brenne litt mer energi på formiddagen så dagsøvnen går litt lettere. Da går alt så mye bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå