_ThEoMaMmA_ Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 hjalp dette mot soppen på puppa???blir gaaaal snart...skal få tablettene i morra...nå HÅPER jeg virkelig det hjelper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har brukt Diflucan, men da mot en gjenstridig underlivssopp. Den er veldig effektiv på meg hvertfall når ikke Canesten tar det.
Frøken B ღღ Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Har ikke brukt det selv, men lisja her fikk en kur før vi reiste fra sykehuset. Hun hadde sopp omtrent over hele kroppen og etter et par dager med Canesten så fikk hun Diflucan (flytende) i tillegg til smøring. Soppen forsvant i løpet av et par dager da.
MiroMiro Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Skjønner godt du blir gal! Det er jo så vondt. Jeg ble mye bedre fort av diflucan. En herlig lettelse:o) Du vil nok merke forskjell allerede 1-2 dager inn i kuren. For når man har gått og hatt vondt vil bare litt bedring gjøre underverker:o) Masse god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå