Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Lurer litt på hvorfor i all verden jeg endte opp med en samboer som ikke trives med samleie eller intimitet av noen slag. Lærte tidlig i forholdet at kyssing passet overhodet ikke for ham, men heldigvis var samleie fint. Men etter to år nå, så har jeg fått nokk og sier nei. Problemet er at han ikke er den aktive parten som jeg skulle ønske, han ligger der "død". Må nesten stoppe og lytte for å finne ut om han puster enkelte ganger når jeg "rir" ham. Utrolig kjedelig når man liker samleie, mens motparten virker like spent som mumie. Har snakket mye om dette og han liker det sier ham, men han viser aldri interesse. Heldigvis for min del har jeg mistet all interesse for samleie i noen form(litt kjedelig når kyssing mangler også). Revnet og fremdeles over et halvt år etterpå så er jeg rød og blir sår bare av å tørke meg nedentil.(ser ut som hudpartier faller av og er meget hissig og rødt innimellom) Flere som har partnere som heller ser tv og spiser seg feite istede for å nyte god sex eller rett og slett kysse? PS. nå liker jeg partneren min for andre ting, så derfor aksepterer jeg dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå