Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #26 Skrevet 11. februar 2010 Off, syns skikkelig synd på deg nå.. Skal si du hadde tydligvis god grunn til å skjekke hva han hadde skrevet! Godt du gjorde det.. Dropp ham, kom deg videre og til noe bedre
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #27 Skrevet 11. februar 2010 Meget mistenkelig. Tabbe-feilsending de luxe... Hva om du venter noen timer og så ringer på hos ham, eller overvåker leiligheten med kikkert i hele kveld?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #28 Skrevet 11. februar 2010 Da hadde jeg ventet noen timer, før jeg dro til ham og ringte på. Når han åpner ville jeg spurt om å få komme inn. Hadde han vridd seg unna, hadde jeg visst at han hadde besøk- og ville da konfrontert ham med meldingen og sagt at du vet hva som står der.. Og se hva han sier da. Og så.. gå med hevet hode og oppfør deg som om han er det minste tapet du noen sinne har opplevd (for det er det jo)..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #29 Skrevet 11. februar 2010 Skriv tilbake: "Ja, det stemmer. Bortsett fra at det er JEG som gjør det slutt med DEG"
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #30 Skrevet 11. februar 2010 En gang jeg var på jobb kom det en ung somalier og tøffet seg opp, og sa noe på somalisk til rå latter fra vennene. Og spurte meg; "Vet du hva det betyr??" Jeg ignorerte det, forstod jo selvsagt at det betydde noe a la "kristne hore".
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #31 Skrevet 11. februar 2010 For en fæl måte å få bekreftet sine mistanker. Men du er sterk, jente! Kom deg vekk! Du vil ikke angre.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #32 Skrevet 11. februar 2010 Det er bra at du oppdaget det, da. Han tror sikkert at du ikke finner ut av det pga. at det ikke er på norsk, men den gang ei.. Jeg ville ha droppet ham uten en forklaring en gang. Hvis han ikke lar deg være i fred så kan du lære deg å si "du vet hvorfor" på språket hans. Ha ha.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #33 Skrevet 11. februar 2010 huff syns synd på deg HI. Som regel er det sånn at dem ha norske kjæresten, og er utro. har vært borti en sånn en før...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #34 Skrevet 11. februar 2010 Eller du holder sammen med ham til dere får barn, så reiser dere på ferie til familien hans i hjemlandet, der blir dere holdt som fanger, du blir mishandlet og datteren din på 6år blir giftet bort til en 40år gammel fetter!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #35 Skrevet 11. februar 2010 Atter en bekreftelse på at sånne som han der har et føkka kvinnesyn! LØP JENTE! Sol*-
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #36 Skrevet 11. februar 2010 til 19:42 Det jeg tenkte på ang dette.Er at det kan hende han finner ut at den sms`en ble feilsendt og forandrer planene sine :-S Så det kan godt hende det ikke er noen der av den grunn også.. sol*-
lillespirenmin Skrevet 12. februar 2010 #37 Skrevet 12. februar 2010 Føkka kvinnesyn fordi han er utro? Den synes jeg var litt stigmatiserende. Hvor mange etnisk norske er utro rundt omkring?
lillespirenmin Skrevet 12. februar 2010 #38 Skrevet 12. februar 2010 Forøvrig lykke til HI. Bare å komme seg vekk:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #39 Skrevet 12. februar 2010 Hehe, det tenkte jeg også på, litt etter jeg skrev innlegget 19.42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå