venter nr 2... Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Vist det blir jente: Annelin og Emilian vist det blir gutt.. og vill helst ha dobblenavn, noen forslag om hva som kan passe?
Miranda C Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Annelin likte jeg ikke. Emilian er pent Hva med Aline Alina Alida Evelina Avelina Angelica Angelina Emmelin Emilian Nicholas Emilian Felix Emilian Oliver Emilian Alexander Annelin Olivia
venter nr 2... Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Annelin liker jeg, og jeg skal kalle henne opp etter moren min:) Å alle disse guttenavnene der er opptatt av folk jeg kjenner:(
Vipsenmamma Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Annelin er nydelig, Emilian er femi og pinglete. Annelin Helen Annelin Viktoria Annelin Sofie Annelin Margrete
☆☆☆ Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Skriv Anne Lin, da har du med en gang et dobbeltnavn. KJempefint navn! I forhold til Emilian har jeg ikke noe tips, er ikke helt i min gate det navnet..
venter nr 2... Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2010 Takk for svar! men vill ha det i ett:) Annelin sofie, va jo litt fint da:) har også tenkte på å ha ett navn framfor emilian, kanskje marcus emilian.. hva synst dere om det?
Tutto og snuppo Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Annelin er kjempeflott, Emilian kan eg styre min begeistring for. Markus Emilian er betre! ;-) Annelin står vel eigentleg best åleine, men det er jo kjekt med dobbeltnamn. Det er ikkje mykje som passar til Annelin, men her er eit par forslag som kanskje går an: Annelin Kristine Annelin Sofie Annelin Marie Annelin Johanna Annelin Emilie Annelin Susanne
venter nr 2... Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2010 ja er enig med deg att det står kanskje best aleine, men har enn sønn fra før av som har dobbelt navn, å synst det blir litt mer spesielt når det er dobbelt navn:)
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Dessverre, jeg likte ingen. Anne er greit, det heter søsteren min, men Annelin ble rart, synes jeg. Mulig det er en vanesak, altså..
Lova80 Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Synes Anneli er enklere og finere. Emilian er ikke helt min smak ;-) Anneli Augusta Anneli Lova Anneli My
trebarnsmamma84 Skrevet 13. februar 2010 #11 Skrevet 13. februar 2010 Annelin er kjempefint..... Emilian synst eg ikkje noko om. Annelin Sofie Annelin Victoria Annelin Nathalie Annelin Emilie Annelin Cecilie
Mille & lillegutt Skrevet 13. februar 2010 #12 Skrevet 13. februar 2010 Liker desverre ingen av navnene..
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 14. februar 2010 #14 Skrevet 14. februar 2010 Syns nesten det blir litt smør på flesk å slenge et ekstra navn på disse jeg, de høres jo ut som to navn i seg selv.. Men Marcus Emilian er jeg forsåvidt enig i, det var pent, Emilian alene hørtes ganske så femi ut..
Cornelianelia Skrevet 16. februar 2010 #15 Skrevet 16. februar 2010 Annelin er nydelig!!! Uttaler du det som Annelin med trykk på første stavelse og kort i, eller Anne-Liiiin? Jeg tror jeg foretrekker det siste. Omtrent som jeg sier vaselin. Emilian er ikke min smak i det hele tatt.
Gjest Siklerotte Skrevet 17. februar 2010 #16 Skrevet 17. februar 2010 Liker vel ikke akkurat noen, men har gode assosiasjoner til begge navn. Emilian står finest alene, Annelin kan jo kombineres med det typiske; Annelin Marie, Annelin Sofie, Annelin Kristine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå