Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har pcos, det fant de ut da jeg var 15 år, startet da på diane p-piller og dette har hjulpet meg. Sluttet med diane for ca 7 mnd siden og jeg har aldri hatt regelmessig mens før nå.Nå får jeg det på datoen hver mnd. Er igjennon første kur med pergotime nå, så er fryktelig spent på om det skjer noe snart.:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min historie er helt lik din. Fikk eggløsning på første kur og ble gravid.

Tror jeg var veldig heldig. Det kan være du må bruke noen kurer for å bli gravid..

Lykke til:)

Skrevet

Takk for svar. Du er heldig:=) Er det ditt første barn??

Skrevet

Hei!

Jeg har også pcos. Gynekologen min sa at jeg umulig kunne ha eggløsning pga cyster, og hun ga meg derfor pergotime. Men jeg drev med litt etterforskningsarbeid selv, og fant ut at jeg hadde el likevel. Trodde likevel at jeg skulle slite med å bli gravid, men etter 2 (kanskje 3) forsøk så skjedde det! Og jeg har altså veldig uregelmessig mens. Jeg ble så glad, og nå har jeg en nydelig liten frøken på ett år!

Det er ikke alle pcos'ere som opplever store vanskeligheter med å bli gravide. Da jeg forsøkte å bli gravid så var jeg så sikker på at jeg måtte streve lenge, og ble ganske lei meg av å tenke på nettopp det. I retrospekt så angrer jeg litt på at jeg bekymret meg så mye, og heller ikke slappet mer av under prøvingen og" tok det litt som det kom". Mitt råd: tenkt positive tanker, det er tross alt mange pcos`ere som lykkes med prosjekt baby :) Tvi-tvi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...