Gå til innhold

Jeg har et spørsmål til jenter/damer her inne som er mørkhudet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en skoleoppgave hvor jeg skal lage et "manneblad". Ene artikkelen i bladet skal handle om at noen ønsker og liker mørkhudete jenter, og alt skal selvsagt være vinklet på en positiv måte, nettopp fordi det er NYDELIG! :-) Reportasjen skal inneholde masse lekre og smakfulle bilder.

Men så lurte jeg på om jeg kunne beskrive mørke jenter med sjokolade (som for meg er et positivt ord) og lyse jenter med vanilje, eller er dette på kanten?

Grunnen til at jeg spør, er at jeg hadde tenkt å kalle reportasjen for "sjokolade", og jeg mener det bare positivt selv. Men i og med at jeg er hvitere enn snøen så vet jeg ikke om jeg hadde følt meg støtt om jeg hadde vært mørk og lest dette.

Så - hva mener dere? Jeg vil ikke tråkke noen på tærne og derfor spør jeg heller på forhånd hva dere selv mener.

Tusen tusen takk for svar til dere som leser!

Fortsetter under...

Skrevet

Hihi, dette innlegget minnet meg om en kjempesøt gutt i en barnehage jeg jobbet i. Han var rundt 2 år og sååå betatt av en mørk jente som gikk på samme avdeling. Ofte stod han bare og strøk på huden hennes og sa: "Sjokolaaaaade" med stjerner i øynene. :) For meg er det også en veldig positiv betegnelse, men jeg er også kritthvit selv. ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert iallefall, men jeg er ikke akkurat sjokolade, da. Mersom kaffe lattè, hehe :-)

Skrevet

:-) Jeg blir glad for alle svar!

Håper at noen som er mørkere også ser innlegget for jeg vil virkelig ikke støte noen, og jeg vet jo ikke hva de selv hadde tenkt.

Skrevet

For en herlig historie, Most Fruitful Yuki, høres helt nydelig ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...