Gå til innhold

noen som er flinke med sminke?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har akkurat kjøpt meg rouge, og trenger litt hjelp..

jeg har veldig blek hud så tenkte at det kanskje ville hjelpe med litt farge i ansiktet.valgte rouge i en bruntone.

Jeg er litt smal i ansiktet så lurer litt på hvordan jeg best mulig kan legge den på.. kanskje det går an å få ansiktet til å se litt bredere ut på en måte, ev. ved å fremheve kinnbena så de ser litt mer markerte ut?..har lite peiling siden jeg aldri har brukt rouge før, og har ikke lyst å lage mørke skygger der det helst ikke bør være mørke skygger om dere forstår:) (har ovalt, litt smalt ansikt)

Fortsetter under...

Skrevet

tips: gå inn på youtube.com og skriv "make up cheeks" eller make up tutorials" i søkefeltet, så får du opp en masse gode instruksjonsfilmer:)

Skrevet

Om du ikke bruker pudder og dermed får en matt og TØRR overflate, så er det best med kremrouge..Noe det finnes alt for lite av på markedet..

Og er man usikker så vil en lys rosa rouge i "eplekinnene" (smil med sammenknepet munn så bredt du kan o påfør på det "Høyeste punktet") være bankers..En rosa som går over i vamre toner om du er varm i fargene, og en kaldere utgave om du bruker kalde farger..

SÅ smører du på litt om gangen, til du få ren frisk glød i kinnene :o)

Sammen med en gloss i samme fargenyanse og maskara og evt marker bryn med "pudderfarge for bryn", så er du fresh og opplagt for en ny dag :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...