Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 hvor lenge er det egentli normalt å ha positive el-tester? jeg fikk denne mnd positiv el-test på dag 13,bruker å få det på cd 17-19 å så bruker jeg å ha positive tester i 2-3 dager nå er jeg på dag 4 å el-test er ennda positiv. noen som vet hva som er normalt? har hadd en TR etter sa å den varte i 8 dager, 1 dag i sist mens var 26.01. takk får alle svar
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 hei kan jo hende du har hcg i kroppen enda... hvis du nettop mistet... vet at mange får positiv e.l test når de er gravide.... så prøv heller å slappe av... ikke tnek på prøving...så får kroppen evt tid til å komme tilbake til seg selv...
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 nei mista 22.12 å fikk negativ g-test 3 uker senere så har hadd en mens i mellom også. begge SA jeg har hadd har mens komme til normal tid i en vanlig syklus.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 1 gang jeg mista i sa fant jeg ut at jeg var gravid med el-tester, 2 gang ble ikke el-testene positive før etter g-testene.
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 så rart! jeg har gått på første pergokur nå,å tatt eltest hver dag siden lørdag å igår var det fullt utslag,tenkte å teste idag for å se for noen timer siden men den var det ikke utslag på. Så rart at du har utslag over så lang tid..
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2010 tok en g-test i går å den var negativ, skal ta en ny el-test i dag får å se om den er positiv i dag også. har brukt å hadd positive tester 2-3 dager, men så klart kansje det kan være at egge ikke slapp og prøver på nytt en gang til å l stigningen da ikke går ned, tror jeg fant et sted på nette om noe sånt. har ikke peiling men synes det er merkelig, bruker å ha 35 dagers syklus å plutseli får jeg el nesten 1 uke får tili. vil nå heller si at kroppen egentli blir tregere ven en SA. noen som vet noe om dette. føler meg egentli ganske forvirret.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2010 hm.... da kan jeg si 5 dager med positiv eggløsningstester CB-digital. skjønner ikke nå jeg nå. da testene bynte var det bare 5 dager etter mens denne gangen har jeg hadd skikkelig menssmerter, bynte å teste når jeg kjente noe på dag 4 etter mens altså dag12 i syklus å den var negativ, på dag 13 var den positiv å i dag er jeg på dag 18 i syklus. får noe drit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå