Gå til innhold

va i all verden er egentli normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge er det egentli normalt å ha positive el-tester?

jeg fikk denne mnd positiv el-test på dag 13,bruker å få det på cd 17-19 å så bruker jeg å ha positive tester i 2-3 dager nå er jeg på dag 4 å el-test er ennda positiv.

noen som vet hva som er normalt?

har hadd en TR etter sa å den varte i 8 dager, 1 dag i sist mens var 26.01.

takk får alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

kan jo hende du har hcg i kroppen enda... hvis du nettop mistet... vet at mange får positiv e.l test når de er gravide....

så prøv heller å slappe av... ikke tnek på prøving...så får kroppen evt tid til å komme tilbake til seg selv...

Skrevet

nei mista 22.12 å fikk negativ g-test 3 uker senere så har hadd en mens i mellom også. begge SA jeg har hadd har mens komme til normal tid i en vanlig syklus.

Skrevet

1 gang jeg mista i sa fant jeg ut at jeg var gravid med el-tester, 2 gang ble ikke el-testene positive før etter g-testene.

Skrevet

så rart!

jeg har gått på første pergokur nå,å tatt eltest hver dag siden lørdag å igår var det fullt utslag,tenkte å teste idag for å se for noen timer siden men den var det ikke utslag på. Så rart at du har utslag over så lang tid..

Skrevet

tok en g-test i går å den var negativ, skal ta en ny el-test i dag får å se om den er positiv i dag også. har brukt å hadd positive tester 2-3 dager, men så klart kansje det kan være at egge ikke slapp og prøver på nytt en gang til å l stigningen da ikke går ned, tror jeg fant et sted på nette om noe sånt. har ikke peiling men synes det er merkelig, bruker å ha 35 dagers syklus å plutseli får jeg el nesten 1 uke får tili. vil nå heller si at kroppen egentli blir tregere ven en SA. noen som vet noe om dette. føler meg egentli ganske forvirret.

Skrevet

hm.... da kan jeg si 5 dager med positiv eggløsningstester CB-digital.

skjønner ikke nå jeg nå. da testene bynte var det bare 5 dager etter mens denne gangen har jeg hadd skikkelig menssmerter, bynte å teste når jeg kjente noe på dag 4 etter mens altså dag12 i syklus å den var negativ, på dag 13 var den positiv å i dag er jeg på dag 18 i syklus. får noe drit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...