Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 jeg møtte en fyr for ca 5 mnd siden, etter 2-3 uker så ble jeg uplanlagt gravid:( etter mye frem og tilbake valgte jeg og beholde. jeg og han har holdt på fram og tilbake i 5 mnd nå og jeg kunne ønske jeg var sterk nok til å kutte han helt ut, men jeg klarer ikke for følelsene mine er så sterke for han. jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder dette, for dt virker noen ganger som han vil ha meg og andre ganger vil han plutselig ha det på et vennskapelig nivå. så går det en uke så er han der igjen, og jeg blir like såra hver gang. hvorfor kan jeg ikke bare være sterk nok til å kutte han ut??? jeg orker ikke å ha et sexforhold med en som jeg egentlig er forelsket i. jeg har jo et håpe hele tida om at han kanskje vil noe mer enn dette tullet og noen ganger virker det sånn... han siser at hvis det blir for intenst så trekker han seg vekk for det orker han ikke.. virker som det er greit med sex så lenge det er han som vil.. off, jeg føler meg så utrolig dum. avog til kan han sende kyss på meldinger og være ganske snill og søt, andre ganger sier han- bare så du vet det så kommer det aldri til å bli noe mellom oss og jeg kommer til å møte ei ny snart og det må du bare forstå. off, blir såå sliten av dette, men jeg klarer ikke å kutte han ut, for da har jeg "mistet" han helt. og jeg har jo det håpet hele tida.. vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget men nå har jeg luftet tankene hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Du er forelsket og han har deg i "lomma" si... I tillegg unnskylder du deg sikkert med ensomhet og at han er far til barnet. Men høres ikke noe godt ut dette her.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 off ja, du har nok helt rett,, veldig vanskelig dette her
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Ganske tydelig at han bruker deg for sex da. Du er forelsket og han har deg der han vil (til han finner noen han mener er bedre.) Og han utnytter det til det fulle. Desverre er det ingen råd å gi annet en å prøv å være sterk for di n egen skyld
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Uff,ikke noe gøy situasjon for deg Håper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå