Gå til innhold

Å komme seg inn på bussen er som å ta en "rumpedans"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk presser seg inntil,kliiin oppi meg både bak og fremme. Står å føler meg som pålegget i en sandwich. Tripper litt gjør de der dem står,så dem gnikker seg inntil meg,jeg kjenner at jeg begynner å bli litt irritert,og får lyst til å lugge den som presser hardes.

Kan ikke folk bare ta seg en chill pill,bussen kjører jo ikke før alle er på.

Derimot så får jeg jo litt nærkontakt,så det burde ikke irritere meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for den, nå fikk jeg skikkelig lyst på sandwich.

Akkurat det jeg trengte og, etter minst 10.000 kalorier sålangt i dag.

*løper til kjøkkenet*

Gjest sug lut
Skrevet

Det er i hvert fall ikke som metroen i Paris, hvor folk gjør det samme uansett om det ikke er fullt. Uæh. Jeg lurer på om jeg skal ta en Paristur og sjekke om jeg nå har passert aldersgrensa for metro-frottører.

Skrevet

Jeg tror at ekte frottører aldri ser på alder som noe hinder.

I dag ble jeg plystra på, og det selv med griseskrukk i ansiktet. En sånn skikkelig "sssssssshhhHHHHH!!!" som begynte dypt inni brystet på vedkomne.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg leste "selv med grisekukk i ansiktet" og satte kaffen i vranga, men det retta seg.

Gjest sug lut
Skrevet

Dessuten er du jo en ungsau, en smekker søy, mens jeg er fett gammalfår, med fåreskrukk.

Skrevet

He HEE!

Ja jeg har for vane å gå rundt med grisekukk (to k'er på slutten, skal vite) i panna.

Apropos dobbeltkonsonanter; for mange herrens år siden skreiv jeg i skoledagboka til ei venninne, og det ene spørsmålet var:

Hva er det verste du vet?

Mitt svar var:

Å pulle med gutter.

Da var jeg rundt 11.

Gjest sug lut
Skrevet

HAHAAA! Bedre med en for mye enn en for lite, liksom! Men hej, det er jo sykt hva man finner på å tenke og skrive før man veit en pøkk.

Husker guttungen og bestekompisen i annenklasse satt inne på rommet og snakka om jentene i klassen, noen var irriterende og noen var morsomme å leke med men Christiane var så pen at de ville ha sex med henne. Javel.

Skrevet

Fnis. Jeg kan virkelig ikke tro at jeg ante hva jeg snakka om engang da jeg skreiv det i den skoledagboka. Da jeg var ung gikk vi fortsatt i sykkelshorts og vide t-skjorter om sommern, og knallrosa joggedresser om vintern gjennom hele barneskolen.

I dag er førsteklassingene mere moteopplyst enn det jeg noen gang kommer til å bli.

Skrevet

Jeg skulle bli geolog da jeg var ti år, så nei, vi hadde ikke snøring! ;-)

Jeg holdt på å bli seriemorder på bussen til Snarøya da vesla var dritliten. Alle som kunne det, prøvde å bruke vogna hennes som håndtak. Jæskla lurt å sette sjøbein i den åpningen der alle står ved utgangsdøra i midten, ikke holde seg fast i en dritt, men hive seg etter en BARNEVOGN faktisk, hver gang bussen bråbremser eller gjør en bussbevegelse.

Skrevet

Jeg leste også grisekukk - både her og på facebook - innså ikke at det ikke var det før du påpekte at du hadde lest feil. Lurte litt på hva griskukk i ansiktet egentlig innebar, men tenkte at folk sliter da med så mangt.

Skrevet

Jeg ble slikket i ansiktet på trikken en gang. Men. Man kan vel ikke forvente annet når man kjører trikk på majorstua en sen lørdagskveld.

Skrevet

Neida. hyggelig det. Tar det jeg får jeg, ikke verre på det.

Skrevet

Hehe,enig i den,det kunne vært verre ;)

Skrevet

På metroen i Mexico by har det vært et problem at menn gnukker seg inntil kvinner for sköjs skyld. Så ille ble det at de opprettet egne vogner bare for kvinner og barn.

Før det skjedde ble det en trend å ha en nål lett tilgjengelig når man var på t-banen.

Skrevet

Slik er det visstnok i Tokyo også, der det er et stort problem med forretningsmenn som gnukker seg inntil skolejenter. Derfor egne vogner for kvinner og barn.

Jeg har opplevd det på en overfylt buss i Tyrkia, kjente plutselig at jeg hadde en stå*** gnidd oppetter rompa. Relativt ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...