Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er gravid og etter leting etter et forum med likesinnede så kom jeg nylig over Barn i magen. Jeg har også funnet Snartmamma. Jeg må si jeg er svært overrasket over hvor stor forskjell det er på BIM og SM... folk virker så mye mer voksne og modne på SM enn her inne... Så jeg lurer på om det er gjort undersøkelser på hva gjennomsnittalderen her på BIM er? Den kan umulig være høy... spes. ut i fra hva man leser på Anonym-sidene og kranglesidene... Og dette er mennesker som faktiskk er gravide og skal oppdra og ha ansvar for små barn?? Jeg er sjokkert. Hvorfor miste alt som heter folkevett, samvittighet og skam fordi om man skriver som anonym? Eier ikke folk skammevett og egenverd? Det er bare så lavmål å synke slik til bunns å få seg til å skrive slik mange her inne gjør og svare andre på slike stygge og ufine måter.... Nei takk, tror jeg holder meg til SM jeg. Der har jeg faktisk til gode å havne over en eneste frekkhet.
Cara de Guripuyi Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Så hvis du skal "holde deg til SM" hvorfor i helvete skriver du her?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Folk oppfører seg som dritt uavhenging av alder her inne..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Heilt enig med deg. På anonym-siden mister folk helt vettet å tror di kan skrive hva som helst....sjokket av enkelte "voksne" folk!
Cara de Guripuyi Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Hvis dere er så forferdelig "sjokkerte" burde dere kanskje sette på en DVD med Drømmehagen i stedet. Dette stedet er ikke for døllinger.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Kjære Ørn: Det var et spørsmål, en tanke jeg luftet før jeg setter kursen over til SM for godt. Jeg syns det er trist at et forum skal bli ødelagt av slike unødvendige innlegg som florerer her. Og btw... der jeg kommer fra og der jeg er oppdratt så lærer man at banning er "lavintelligens på sitt beste" og et tegn på et dårlig ordforråd. Hvorfor må du uttrykke deg med slike stygge ord? Du uttrykker deg selvsagt slik du vil, men jeg håper ikke du tror du imponerer andre med en slik språkbruk? Og har tanken slått deg at det tvert om kan få deg til å virke umoden og som jeg antyder litt over her, lite intelligent? Hvem vil egentlig fremstå slik?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Har også lagt merke til dette. Både på Snart Mamma og Nybakt Mamma Så burde vel holde seg der enn her. Men jeg liker oppsettet her bedre, syns det fort blir uoversiktlig på Snart Mamma/Nybakt mamma.
Tommage♀♂ Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Fordi her er det mulig å være anonym, og det er ingen moderator som er innom og sjekker hva vi skriver. Altså fritt fram.
Augustbarn :) Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 Haha, "dette stedet er ikke for døllinger". Komisk. Du får det til å høres ut som DIB er som en mørk bakgate i en uhyggelig del av New York.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 Helt enig med deg, HI! Det er faktisk utrolig stor forskjell. Jeg har vært aktiv på både Snartgravid, Snartmamma og Nybaktmamma, og det er flotte forum. Jeg synes layouten også er MYE bedre på disse forumene. Det tar kanskje litt lenger tid å bli kjent med oppsettet, men det er ikke spesielt komplisert. Jeg er en sjelden gang innom Dib, og husker alltid da hvorfor jeg ikke bruker dette forumet.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 Hm.. Jeg liker faktisk denne siden best, synes det er bedre oversikt, og lettere å se kommentarer og henge med i diskusjoner, uten så mye fjas. Er enig i at mange oppfører seg umodent og frekt her inne (mer enn det jeg ser på som normalen) men det er vel fordi de har sett at andre gjør det, så da er det "fritt fram" Likevel holder jeg meg til denne siden, skaper underholdning i hverdagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå