Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg får det bare ikke til!!!! Han ligger for det meste bare der da, uten å bevege rumpa. Jeg får ingen spes stimuli av det. Bevege seg opp og ned... Skal jo være en av kvinners favorittstillinger dette så jeg lurer på om jeg gjør noe alvorlig galt! Han liker jo det jeg gjør, men jeg....
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg synes heller ikke den stillingen er spesielt digg, verken når han ligger stille enn når han hjelper til.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg liker det forsåvidt jeg da, men har aldri vært borti en mann som ikke har hjulpet til :S Jeg ligger da heller ikke stille når han er øverst.... Problemet mitt er at jeg alltid mister takten eller at vi kommer i utakt... er bare ikke sterk nok i musklene på overkroppen tipper jeg... Jeg kan derimot lett holde ham i skrustikke med beina rundt livet hans lol Foretrekker ulike varianter av misjonær best jeg. Høres kanskje kjedelig ut, men det er ikke det om man har litt fantasi og er litt over gjennomsnittet tøyelig lol
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Han sitter, så har jeg armene bak meg og løfter overkroppen mens jeg vugger mot han, en litt mer knall versjon av stillingen, men slitsom
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Han hjelper til. Hadde vært utrolig kjedelig om han skulle ligget der som ett slakt.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 synes det ikke er spesielt spennende jeg, han hjelper stort sett til men foretrekker andre ting. Var helt nytt for meg at dette er noe vi kvinner liksom digger, hvem har bestemt det, menn?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Det er vel som med alt annet. Noen liker det og andre ikke. Jeg får orgasme i den stillingen også)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Du kan jo ikke bare bevege deg opp og ned! Så kjedelig da. her må man bruke hoftene litt og. Rotere litt. Eggen litt med og nesten ta penisen helt ut. Bruk fantasien
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 For å få stimuli må du bruke hoftene, ikke bare løfte deg opp og ned men "jukke" fram og tilbake med myke hoftebevegelser, da blir klitoris gnidd mot han og du kan få orgasme
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 Han hjelper til.. Jeg blir ofte sliten fysisk av det.. Men jeg foretrekker denne stillingen fremfor f.eks. misjonærstillingen, siden i denne stillingen har jeg mer kontroll over når penis blir ført inn i meg. Jeg er mer avslappet og komfortabel da. Men stimuli.. Har aldri fått orgasme i nærheten av partner (kun alene).. Så sånn er det med den saken for min del.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 Han beveger seg, men jeg foretrekker egentlig at han ligger i ro. Syns stillingen er best med roterende bevegelser (vrikk på rompa ) eller hvis jeg lener meg bakover med armene bak- jeg føler jeg får mye mer stimuli da!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 han hjelper litt til. Men det er absolutt en stilling jeg driver med fordi han liker det. Jeg har ingen glede av det annet enn å se ham fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå