Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg elsker coca cola. Jeg vet at det er usunt for helsen. Er helt avhengig, drikker i løpet av dagen en god del. En periode drakk jeg light.... men det føler jeg nesten er enda verre pga kjemiske søtstoffer. Jeg får ikke til å kutte ut brusen. Blir tung i hodet om jeg holder meg en dag. Drikker kaffe, så koffein får jeg i meg der. Noen som har det på samme måte eller har gode råd?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Trapp gradvis ned. Bestem deg for når du skal drikke det. F eks etter det og det klokkeslettet, eller etter at du har gjort det og det. F eks husvask. Drikk en annen brus, eller iskald juice, sånn innimellom, så kanskje du får smaken på noe annet. Av en eller grunn blir man også "avhengig" av kullsyre. Jeg drakk farris enten ren, eller blandet med eplejuice. Det er ikke så vanskelig som man ofte tror, ikke tar det så mange dagene før behovet er mindre heller. Og så smaker det så utrolig mye bedre når man ikke drikker det så ofte.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg var avhengig før, så klarte jeg å slutte. Fikk daglige hodepiner Men det gikk over, så jeg drakk pepsi max fra da av. MEN så møtte jeg min samboer som drikker cola daglig! Så jeg begynte igjen da, og da smakte plutselig pepsi max forferdelig vondt. Men nå har jeg sluttet igjen. Kun cola til helgen. Dette var kanskje ikke noe tips til deg men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå