ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 I dag er jeg 10+6, og var på dette svangerskapets 4 tidlige UL. Der kunne gyn konstantere at jeg hadde et sprell levende foster i magen med fine hjerteslag. Man kunne tydelig se armer, bein, hode og kropp. Den rørte masse på seg, snurret rundt, bokset med armer og bein og stod plutselig på hode! Fikk ikke høre eller vite hvor mange hjerteslag det var pr. min, men CRL var 40 mm (apparatet estimerte str til å være 11+2). Fikk tilbud om UL igjen når jeg er 15 fullgåtte uker for å se på organer og evt se etter kjønn, og jeg takket ikke nei til deg :-) Var også på 1. kontroll hos jordmor Siri, en super positiv opplevelse!!!! Etter 2 SA og 1 MA så ser det ut til å gå bra nå:-)
*Nøtta* Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Så kjekkt at det ser bra ut! :) Og klart man ikke takker nei til en UL! *glede seg til sin første som bare er så uuuedelig langt borte*
Tezz78 Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Så deilig beskjed for deg å få Gratulerer og lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå