Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 jeg klarte såvidt å kærre meg ut døra for å hente han i bhg, siden jeg følte meg relativt i god form! Reiste og vaska bilen, og kosa oss med det... når vi kom inn smalt det skikkelig, og det gikk bare rundt.. måtte legge meg på sofaen etter at jeg sleit meg gjennom å bytte en bæsjebleie (jeg mener virkelig sleit)...og her har jeg liggi siden... Mens guttungen storfornøyd eter godis og drikker cola... Omgangssyke, gå vekk!! Samboer, kom hjem!!!!! (bare tenkte på dib når jeg så han sto å gafla i seg godis på enden av bordet her, hehe)
Rampongi Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 uffda palmesusen! Jaja, det skjer sikkert ikke hver dag og masse god bedring til deg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 antyder du rampongi at cola vær dag ikke er bra? *slår hardt og håper jeg treffer deg*
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Hehe, nei akkurat denne enorme gompinga av godis og brus skjer svært sjeldent hver dag Men takk! Måtte bare flire av at jeg så for meg hele DIB sto og kikka stygt på meg her jeg lå og nesten ga litt faen i hva han fikk i seg... høhø
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 hehe.. det er alltid litt uforutsigbart hva dib klikker på. *drikker opp resten av colaen å går å henter småen i barnehagen*
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Jah, og siden jeg er "trygg på min seksualitet"... (jadda, man ser jo cougar town) så måtte jeg bare skrive det Kos deg med colaen du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå