Gå til innhold

Hva i all verden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag 11 dpo har jeg menssmerter og fikk nå nettopp litt brun utflod på papiret!? Virker som om kroppen min har blitt helt tullete etter jeg begynte å bruke wild yam...fikk TR for tidlig sist syklus også, så virker som dagene mellom EL og TR har blitt mindre etter disse tablettene.

Fikk positiv EL-test 30.januar, og om jeg får TR idag så har jeg bare 10 dagers lutealfase, mot 13 dager som jeg har hatt tidligere! Det er jo virkelig helt motsatt av den virkningen Wild yam skal ha :(

Ble skikkelig deppa her nå...tenk om jeg har klusset til hele systemet mitt med disse tablettene, da griner jeg!

Andre som har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...ække litt festesmerter og en bitteliten festeblødning du har opplevd da?? Hmmm.... hååper det! Tanta kan bare holde seg milevis vekke!!!!

Skrevet

ja hadde det bare vært det! Men føler på hele meg at det er tanten som kommer ja..og hadde ingen festeblødning sist jeg ble gravid, så det har jeg ingen erfaring med.

Men får jo bare vente å se om det kommer noe mer, og isåfall kaster jeg wild yam boksen rett i søppla..for trenger virkelig ikke kortere lutealfase altså :(

Hvordan går det med deg Drømme? Lenge siden jeg har sett deg her inne nå.

Skrevet

Oj!

Etter å ha lest svaret ditt så gikk jeg og så på graviditetstesten som jeg nettopp kastet fordi den var negativ, og nå er det en halv rosa strek der teststreken skal komme?!

Har du opplevd det før Drømme? Er en billigtest.

Skrevet

hei

eg har vært litt rar i magen siden søndag og hadee samleie senest natt til går, og før det og,

har eggløsning i morgen

er det teng på at noe skjer inni meg då elle hva kan det være for noe?

Skrevet

Jo, går greit med meg, takk :) Har fokuset mitt retta litt mot andre ting nå for tia, så bare snuser innom for å oppdatere meg på statusene til kjentfolk. Hehe. Satt i gang med bryllupsplanlegging, begynt å legge om kostholdet og skal på jobbintervju i mårra fikk jeg akkurat telefon om! :D Og min kjære har bursdag i morgen, så da blir det kaker og besøk. Og på lørdag, skal vi på Dumdum Boys konsert! For noen dager! *phew*

Og disse billigtestene.. Har fått noen sånne rare streker etter tidsfristene...men nå har jeg tydeligvis bare tulletiss som lager masse unødvendige streker på sånne tester. Hehe.. Mitt råd. Ta en ny test nå, og følg med på klokka, og er du fremdeles i tvil. Prøv igjen med morgenurin. Siste steg kan evt. gjentas til tross for manglende tvil :P

Skrevet

Det hørtes ut som en travel, men fin tilværelse :) tror det kan være litt sunnere å fokusere på litt andre ting enn baby, men er ikke like alltid synes jeg. Når skal bryllupet stå da?? Skulle øsnke jeg var blitt fridd til...men her i gården kan nok det ta litt tid :) godt jeg er så tålmodig..hehe. Håper jobbintervjuet ditt går fint da, hørtes spennende ut ihvertfall :)

Tok bilde av testen jeg, for blir egentlig ikke helt klok på den! Så visst du gidder å ta en kikk?

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/555622

Skrevet

...hm..den var ikke lett å bli klok på den.. Vanskelig å si noe som helst! Hehehe.. Ta en til!!!!!! :P

Skrevet

Nei sant..kan jo bli gal av å lure og!

Tok en til, og den kom det ingen strek på. Men måtte jo presse ut noen dråper for å ta den, så vet jo ikke om det var nok. Får vel bare ta en ny i morgen tidlig da, for begynner å minke på testene her nå ;o)

Men skal ikke håpe for mye nei! Blir bare skuffet er jeg redd ..

Skrevet

Kjenner altfor godt til den...skuffelsen...

Stoler ikke på noe aent enn klar, tydelig rosa strek, helst innen 3-4 min, seinest. Hehe...til tross for de jeg har skal være avlesbare i inntil 10 minutter. Fått for mange tullestreker. Litt urettferdig syns jeg, når mange aaaldri opplever en falsk strek, hverken før eller etter utgått tid...hehe. *FURT* :P Neida.. Men vi kan ikke gjøre noe annet enn å stå på videre.. Det går jo til slutt. :)

Skrevet

noen så har noe svar på det eg skrev?

Skrevet

Ja får håpe det går til slutt :) men klart man blir skuffet hver gang mensen kommer, og man må på an igjen. Håper virkelig vi begge får de barna vi ønsker oss, selv om det tar litt lenger tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...