Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har alltid døra låst når jeg er hjemme. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg bare må låse den. Når sambo har vært ut og inn døra så må jeg alltid spørre om han låste døra, og jeg går ofte bort og sjekker om døra er låst. Sånn er jeg når jeg skal dra også. Jeg må sjekke at døra er låst flere ganger. Har gått opp og ned yttertrappa vår flere ganger for å berolige meg... Det er så utrolig slitsomt, men jeg klarer ikke unngså. Sambo ser på det som et jævla mas.. ;p Når jeg setter fra meg et glass på bordet må jeg alltid sjekke om glasset står for nærme kanten, sånn at det kan falle ned. Sjekker hele tiden. Dytter litt på glasset for at det skal komme lengre unna kanten. Og blir fortsatt sittende og sjekke i hytt og pine. Når jeg henter posten, går jeg alltid og ser bak meg, for å se om noe har falt ned på bakken. Husker da jeg var liten så prøvde jeg så hardt å unngå, men det var umulig, og jeg fikk ikke ro i sinnet før jeg hadde sjekket. Når baby sover, må jeg alltid sjekke at hun puster. Når det nettopp har blitt stille på soverommet etter litt babling/sutring, litt etter det igjen, når jeg skal legge meg, og en gang om natten og morgenen om jeg ikke har blitt vekket av henne. Våkner jeg på natten får jeg ikke sove igjen før jeg har sjekket at hun puster. Det er så irriterende å være sånn!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er andre veien og låser aldri døra. Vel, bortsett fra om jeg reiser bort for en lengre periode. Men ellers så låser jeg aldri
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er også snål... Jeg klarer ikke vaske før ALT er helt ryddig Jeg liker ikke være for nær andre mennesker. Har en litt større intimsone enn vanlig. Jeg liker ikke at folk holder oppe døra for meg (men jeg sier takk for å være høflig)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Det kalles tvangstanker og tvangshandlinger. Og mange av oss har dem i større eller mindre grad. kan være irriterende når det blir mye.... Jeg må også alltid låse døra når jeg er hjemme. Sjekker døra ørten ganger når jeg skal dra. Men jeg var verst når jeg var hjemme på besøk i det gamle huset til min mor. Da ble alt sjekket grundig....komfyr, selv om den ikke hadde stått på osv. Tror jeg ble påvirket av henne
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Jeg MÅ støvsuge HVER dag - ellers klarer jeg ikke slappe av. Slitsomt! Også må jeg alltid sjekke at lommeboka ligger der den skal. Mange som har forskjellige tvangshandlinger.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Politiet anbefaler folk å låse døra når vi er hjemme også.
Cara de Guripuyi Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Ja, mångki bananas sier jeg bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå