Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Vi har ikke hørt ett pip om 4 års kontroll, vår ble 4 i desember, Molde komune...... Skal ikke alle til 4 års kontroll? Vi har vert 1 gang til tannlege.... var vel knapt 3 år da, når kommer neste innkalling?
Ranveig R Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Guten vår fylte 4 i september. Var innom helsestasjonen med lillesøstera i slutten av oktober, og spurte om 4-årskontroll då. Fekk til svar at dei ikkje hadde 4-årskontrollar om sommaren, så dei var alltid litt på etterskudd om hausten. I tillegg hadde helsestasjonen/personalet mykje med svineinfluensavaksineringa å gjere, så alt av "ikkjekritiske" kontrollar hadde blitt utsett. Då eg framleis ikkje hadde høyrd noko i midten av desember, ringte eg og spurte. Då blei sekretæren nesten sjokkert over at vi ikkje hadde fått innkalling, for det skulle vi ha fått for lenge sidan, men vi hadde blitt gløymd. Fekk time ei knapp veke etterpå, men pga vannkoppar måtte vi utsette det og fekk ikkje tatt kontrollen før i slutten av januar, 4 år og 4 mnd. Veit ikkje når ungane skal til tannlege igjen, men reknar med at det er ein kontroll før skulestart(?).
Ranveig R Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Konklusjonen min var forresten: Ring og spør! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå