Denisel Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Er en del tull her inne! Flere som blir spådd gravid av mange og ingenting har skjedd enda.. Også flere som later som om de kan spå, for så å bli spådd igjen av de som virkelig er "klarsynte" Mange kvinner som ønsker barn er gjerne ganske sårbare og naive.. (det vet jeg av egen erfaring) og tror lett på alt som blir sagt. Om en dame her inne sier at : nei du blir ikke gravid før om 2 år... IKKE TRO PÅ DET! Det er trossalt eggløsning og sperm som er nødvendig her, og ikke bare folk som føler å ser ting.! så dere som får negative tilbakemeldinger i forhold til det dere ønsker å høre: IKKE TA DET SÅ TUNGT! ikke halvparten av det som blir sagt her stemmer! snakker av egen erfaring og på vegne av alle de som har blitt gravide tross at de fikk beskjed om at det kom til å ta laaang tid;);) og dere som later som om dere spår.. GI OPP! d er rett og slett råttent gjort!
Mamma til en<3 Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Vi som spår her pleier som regel og si ifra at vi kan ta feil også, jeg pleier iallefall ofte og si at folk må ta det med en klype salt, for JA vi kan ta feil og! Det VET VI selv.. Skal du være så utakknemlig så skjønner jeg IKKE hvorfor du er her inne altså.. Og ja, mange av oss som "ser" her inne er ganske nye på dette og tar derfor fortere feil en de som er mer drevene.. Og er man sliten og/eller trøtt er det ganske lett og spå feil... Sånn er det bare.. Alt vi sier må folk ikke stole 120% på som du sier, sant det... Men regner med de fleste vet at vi kan ta feil også... Sånn er det bare.. Og igjen, skal du være så negativ til dette og misliker du det så mye så skjønner jeg ærlig talt ikke hvorfor du er her inne heller...
**Bellasnella** Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg la selv ut et innlegg tidligere her i dag at folk må ta det jeg sier med en klype salt. Nevner støtt og stadig at jeg er fersk i denne måten å spå på, altså over internett med kun en fødselsdato og forholde meg til. Jeg tror de aller fleste her inne syntes det er en morsom måte å få en pekepinn på når man evt blir gravid, kjønn osv. Selvfølgelig kan vi ta feil, noen ganger får vi inn ting som kanskje ikke gir noen mening der og da for den som blir spådd men kanskje senere. Jeg må også få nevne at de mest erfarne klarsynte også tar feil. Det kan godt være at noen av de som spår her inne er uærlige og har andre hensikter, selv velger jeg å være å tro at de flest er ærlige. Dersom du er misfornøyd med de tjenestene som blir gjort her inne må du gjerne la være å være her. Dette er en gratis tjeneste som krever endel av de som spår. Selv er jeg helt utslitt etter noen timer her inne.
Denisel Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2010 Les hva jeg skriver før dere skriver a jenter! Jeg er verken utakknemmelig eller misfornøyd med de som gir av seg selv og spår her inne!!!! og jeg er også på hvilket forum jeg vil, takk for det;) Jeg sier bare til jentene her som tror så inderlig på alt som blir sagt at det ikke alltid stemmer... som dere sier selv! (Så hva var egentlig så negativt med det??)Nå var ikke "negativiteten" rettet mot de av dere som faktisk spår og hjelper andre på forskjellige måter, men heller de som bare er her for å "tulle"! har vært her en del selv og er super fornøyd med et par spådamer her inne. bla adine_håper! Jeg sier det jeg mener her og det må vel være lov- er det bare positiv feedback som er lovlig på dette forumet? ytringsfrihet damer.. det er en fin ting.. og akkuratt nå valgte jeg å skrive dette innlegget fordi jeg har selv var borti tull her og det har fler og! Jeg syns det er flott av dere som bruker tid og energi på dette for å hjelpe andre! All props til dere.. Men man skal ikke stole blindt på noe.. Takk for meg! ;)
MC81 Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Hei du! Er ikke noe vits å være sint. Det her er et frivillig forum, hvor det er frivillig og spå og frivillig og bli spådd! Som vi har sagt så mange ganger før, så spår man en situasjon ut ifra de forutsetninger som er der og da. Enderer forutsetningene seg, kan også spådommen endre seg! Jeg håper at du enten endrer innstilling til dette forumet. er mange flinke her og ingen som vil noen noe vondt!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Syns det var helt greit av deg LeahLeonel å skrive dette innlegget, det var jo ikke frekt ment til noen på noen måte eller negativt. Du ville bare si fra at det er lurt å ikke stole blindt på alle, og det syns jeg var en helt grei ting å si ifra om!! Håper de fleste er klar over dette selv såklart.. Dumt at folk skal ta sånn på vei... Ellers, syns jeg dere spådamer gjør noe kjempefint for alle her!!! :-) Ikke verst.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Jeg ser budskapet ditt - og selvsagt er det råttent gjort som du sier av folk som gjerne vil bli spådd og skrive sånt som: vil noen spå meg - ser gjerne igjen, når de ikke kan noen ting. Men tror ikke alltid det er vondt ment, noen syns kanskje de får opp en følelse, selv om den ikke kommer noensteds fra. Ingen her, eller noe annet sted på jord kan vel kalle seg for en proff spåmann. Så til de som har sittet her inne og utlevert hele livshistorien sin for å få sympati fra en eller annen spådame - som de får og får en spådom. Spådommen er kanskje hinsides forferdelig, eller svææært oppmuntrende. De som ber om en sånn spådom må vel skjønne, med sitt eget voksne hue at dette ikke er den absolutte sannhet. De spør etter en spådom, noen bere til og med om en gjetning. Hva vil de? at noen skal fortelle dem akkurat det de vil høre? Personlig mener jeg at voksne mennesker burde vite bedre enn å spørre om slike dype spørsmål på et spådomsforum og forvente at alt de blir fortalt her er sant. Er selvsagt gøy om det stemmer, men tror det er bedre å spørre om feks dato man føder på, kjønn eller antall barn osv, eller noe annet som faktisk ikke egentlig spiller noen rolle.
Frk.Mulle Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er sikker på at mye tull kan forekomme også...men om man legger inn svar,så håper jeg virkelig at de har samvittighet med det som svares! Som sagt...vi er maaaange "følsomme" her inne!!! Jeg tror IKKE på svar fra anonyme!
Sanna28 Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 Man kan aldri spå noe 100%. Jeg sier bare det jeg får opp. Men jeg kan ta feil. Dessuten lever vi i et samfunn der vi tar egne valg, så man bestemmer skjebnen sin i mye større grad enn tidligere. (Kanskje jeg ser en graviditet på noen om et år, men så velger denne personen selv å ikke bli gravid på det tidspunktet etc. etc). Forstår godt at det er mange "følsomme" her inne. Det hører med alt av hormoner og følelser etc etc. - Og alt håp er ikke ute selv om en spådame ikke får opp graviditet på for eks. 2 år... Man kan i alle fall ikke klage på prisen her inne.... - Hvis man vil gå til en "ordentlig" spådame, så må man regne med å betale rundt 1000 kr....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå