Gå til innhold

gutt i knallrosa dragekostyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir han ertet i bhg da? finner ikke det grønne..utsolgt overalt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare vi foreldre som har fordommer ;)

Jeg tipper bhg vil slå raskt ned på negative kommentarer ang fargen om de skulle komme. Det er hvertfall det de bør gjøre.

Karneval er karneval.

Det pleier jo å være jente som sjørøvere også.

Skrevet

Da kan det godt hende at han blir ertet. Jeg hadde ikke tatt sjansen på det. Med mindre gutten er svært selvsikker, og har veldig lyst til å gå i knallrosa dragekostyme...

Barn er desseverre ikke nådige.

Skrevet

han kunne tenke seg det ja.,.men er redd for hva de andre gutta sier..de er ganske nådeløse med slikt..vil ikke at han skal føle seg dum i morgen...

Skrevet

Det er slett ikke bare foreldre som har fordommer. I barnehagen her er 4-åringene nådeløse mot gutter som bruker "jenteting". Uansett hva vi foreldre og ansatte sier er og blir rosa og lilla jenteting.

Skrevet

fikk tak i et grønt kostyme nå:) ba de holde det av for meg så da tar vi grønt..takk for svar

Skrevet

det betyr at mor må dra helt ned til byen, men hva gjør man ikke for sine barn? :)

Skrevet

Jeg tror det er ekstremt liten sjanse for at han blir ertet. Kanskje noen spör hvorfor han har rosa, men da holder det nok at han sier at han liker fargen. Jeg tror det er et veldig litet fåtall som faktisk erter gutter i rosa.

Skrevet

Ser ikke problemet..Om gutten selv vil ha rosa, må vel det gå bra? Bare bra at ungene-uansett kjønn er sikre nok på seg selv til å gå med de de vil? guttugen her er storfan av rosa, og tropper gjerne opp i barnehagen i rosa klær, og gir katta i hva andre mener.

Skrevet

jeg er redd det blir for mye..han liker rosa, men jeg vil ikke ta sjansen på at han blir ertet i morgen...det er noen gutter i bhg som er VELDIG på slike ting..

Skrevet

Kan vel være noe i det ja. Som regel får de fordommene hjemmmefra, synd at det skal være sån egentlig. voksne menn med rosa skjorte blir jo ofte automatsk stempla som homofil med en gang.Idiotisk! Men uansett, drager er tøffe, så gutten din blir nok fin :D

Skrevet

for min del, hadde det vørt kult å ha på seg rosa dragekostyme..men ikke alle tenker slik som meg..og spesielt disse to guttene som erter andre for den minste ting..de skal ikke få kose seg på minis bekostning nei..utrolig dumt at det er slik ja.. ://

Skrevet

Ja, barneTV og reklame rettet mot barn spiller jo kun en liten rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...