Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Den 18 januar 2010 veide jeg 108.7 kg.. Fikk da fullstendig panikk, og begynte med Grete Roedes oppskrifter, og trimme, og idag, 11.02, veier jeg 100 kg E fremdeles ganske mye, men jammen går det nedover! Gleder meg MASSE til neste veiing, da jeg sikkert er nede på 90-tallet GLEDER meg til å kunne gå på vekta og lese 2 tall istedenfor 3
Minesmå:)+en til! Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Sååå flink du er! Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 WOW! Gratulerer! Det er bra jobba! Som du sier har du mye igjen, ikke minst å stabilisere livsstilen når du er nede i din sunne vekt. Men det er en KJEMPESTART! STÅ PÅ!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 hihi, henger meg på jeg:) Den 5. januar veide jeg 75.5, den 5. februar veide jeg 72 Har bare kuttet ut godter og brus og spiser grovt og magert:) Trener litt, men ikke mye;) Så er riemlig fornøyd! Det beste er at jeg ser det på klærne allerede! WHOHOOOO! 2010 blir er slankere år! Gir meg ikke før jeg er nede på 60;) skal begynne å trene hardere nå som matveien er i rute, orket ikke to ting på en gang;) GLEDER MEG TIL JUNI!!! sommer, sol og BADESTRAND uten å være flau over kroppen min:) grattis HI, du er FLINK!!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Så flinke dere er!! Kjempebra Jeg tok av meg nesten 30kg på 8mnd og vet hvor mye viljestyrke, tolmodighet og arbeid som skal til. et lite tips. Ikke vei for ofte og mål cm også. Kanskje ikke vekta viser noe en stund men da ser dere sikkert forskjell i cm og det er motiverende Ha små realistiske mål om gangen. Stå på og fortsett sånn
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Så bra! Du har ikke så mye igjen før du virkelig blir synbart slankere, så stå på! Kjempeflink er du! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå