Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Både gubben å jeg har prolaps i ryggen, han har dobbel prolaps mens jeg trur de at har prolaps men får ikke sjekket dette på grunn av svangerskap. Saken er at min prolaps begynner å slippe taket men fått betennelse i beinet(bekkenet istede) som gjør j.. vondt. + at dette er et risiko svangerskap. (veit at svangerskap ikke er en sykdom) Gubben har jobbet ganske mye fram til nå men er 80% sykd. nå, han jobber på pc på sofan istede så jobber 110 % allikavel. Men når det gjelder alt her hjemme, to barn som jeg må kjøre siden han ikke kan sitte osv å kjøre bil, så faller alt på meg. vasking,matlaging, innkjøp,lekser med barna ,klær osv osv å begynner å bli ganske sliten kjenner jeg. Dette trur jeg ikke han skjønner, siden jeg gjør alt det så kan vel ikke jeg ha så vondt, men saken er jo at det er INGEN andre som gjør det så jeg MÅ. Er vel egentlig et lite klage innlegg dette her, veit at dobbel prolaps er vondt men jeg sovner jo ikke selv på natta siden jeg verker så innmari selv. Vel vel dette var dagens klage innlegg fra en sliten husmor som drømmer om husmor ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå