Gå til innhold

Ny laptop..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom nettopp en kjekk kar til kontoret mitt med en splitter ny laptop til meg, den er sååååå fin og helt ny og ferdig satt opp med alle programmer jeg trenger!!!!!

På den gamle jobben koblet jeg den til en annen skjerm, men denne kan settes i en slags dock, og så vips er jeg koblet opp.

Måtte bare sjekke at jeg kom inn her:))))))

God ettermiddag til alle og enhver!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å.... heldig du er.. :)

Skrevet

Det er en jobbmaskin, og jobben pålegger meg å bruke den. Men den er fin, altså, jeg er veldig fornøyd. Han (jeg tror det er en mann) og jeg kommer til å bli kjempegode venner etterhvert, tror jeg. Sitter her nå og prøver å gjøre meg kjent med den. :))

Skrevet

Jeg tror jeg hadde lagt laptopen til side og gått etter han kjekke mannen he he =P

Det er gøy med nye leketøy =)

Slik er det med bilen min også, det er ikke en "den", det er en han! Vi hadde en bil før og det var "hun". Folk synes jeg er rar, forstår ikke det jeg =P

God kveld får jeg si da =D =D =D

Skrevet

Smart å komme innom bam for å sjekke pc-en. Det må du gjøre oftere!

Skrevet

Du må gi han ett navn:) Og komme innom her å fortelle om det:))))

Skrevet

Så gøy!

Skulle ønske det kom ein mann valsande inn her og, og påla meg å bruke ein splitter ny laptop...

Navn ja, han må ha eit navn. Du får spørre om du treng navnetips, det er ikkje så lett det her! Og vanskeleg å kome med forslag når ein ikkje veit kva navn du likar ;-p

Den første bilen min heitte forresten Lasseliten, oppkalt etter køyrelæraren min. Det var ein Citroën BX stv, så det var heilt klart ingen LITEN bil, men køyrelæraren var betydeleg større :D

Skrevet

Min første bil het Mr. frits og det passte han perfekt =)

Har ikke navn på denne bilen, det går bare på merket =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...