♥ Herligheten ♥ Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har bare noen spørsmål, som jeg tenkte kanskje noen damer der ute kunne svare meg på, ang symptomer på graviditet. Har ikke planlagt å bli gravid enda, å jeg tror heller ikke jeg er det, innerst inne. Men så er det vel sånn at når man først begynner å tenke tanken, så blir man usikker.. - Når man har vanlig mens, kan man likevel være gravid? - Er det sannsynlig å bli gravid rett etter mens? (Bare noen dager etter siste mensdag) Jeg har nå gått en uke å vært veldig kvalm og uggen, ikke kastet opp noe særlig, men litt sure oppstøt osv.. Vondt i korsryggen, og ikke vært særlig i form. Jeg har aldri vært en person som spiser mye, men den siste uken har jeg bare stappet i meg mat så å si med begge hender, å bare 30 minutter etter middag er jeg like sulten, å spiser gjerne en middagsporsjon til. Kan dette være tegn på graviditet? Evt når kan jeg ta en test? Håper på svar! Tusen takk ¨på forhånd!
♥ Herligheten ♥ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2010 Vil tilføye at jeg er konstant sliten og trøtt.. Er dette noe tegn? Ingen som vil svare? =\
ellio Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Vanskelig å si syns eg. Det kan vara tegn på graviditet, med og på mye annet. Kanske ett graviditetstest så slipper du å undra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå