Gå til innhold

Synes du det er greit å ha åpen profil på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig mange av dere som har det. Er det med vilje? Kan jo se alle bildene deres, veggen deres og hvem som skriver hva der, selv om jeg ikke er venn med dere.

Fortsetter under...

Skrevet

Nei,min er låst. Vil ikke at alle skal kunne se hva jeg skriver på FB

Skrevet

Greit og greit. Jeg vil ikke ha det, men hva andre gjør får jo være opp til dem.

Skrevet

Hvordan vet du at den er låst? Kjenner mange som ble sjokkert over at deres var åpen etter forandringen på FB før jul.

Skrevet

Jeg har kun et bilde på facebook, og det er mitt profilbilde. Ingen bilder av mine barn. Og det jeg skriver der inne er langt ifra hemmelige ting. Så det gjør ingenting om andre ser det..

Skrevet

Snokeren i meg liker at mange ikke har sperret profilen sin..

Selv om jeg syns det er litt dumt gjort av dem..

Jeg har sperret alt, det eneste du får se, er navnet mitt, hvilke sider jeg er medlem av, og om vi har felles venner. Sjekket dette med en profil jeg ikke var venn med.

Annonse

Skrevet

Lag dere en falsk profil, så kan dere sjekke om dere har det eller ikke. Eller be en venn slette deg, og se etter hva han eller hun kan se. Etterpå kan du legge til personen igjen. 5 av 10 profiler ser åpne ut.

Skrevet

Ikke så greit å være den du sniker rundt på da.

Skrevet

Det er jo personens eget problem at noen "snoker" hvis de har åpen profil??

Skrevet

Jeg vet den er låst fordi en som ville legge meg til på FB sa at han kunne ikke komme inn på meg,eller se profilbildet mitt. Bare sånn omriss om du skjønner.

Og så er det ikke alle av vennene mine heller som kan se alle bildene. Jeg har valgt ut noen som kan se bilder,og resten av vennene kan se ett album. Kunfori jeg kjenner dem ikke SÅ godt,og de trenger ikke å vite alt om meg,men vil ikke slette dem heller...

Første anonym som svarte.

Skrevet

Men hvis de ikke vet at de har det, synes jeg de skal få vite det.

Skrevet

Nå har FB blitt "ny" igjen.

På tide å sjekke om det har skjedd en glipp enda en gang, gitt.

Skrevet

15:01, hvis du ikke har sjekket det på lenge, er det lurt å sjekke NÅ.

Profiler som var lukket før, er åpne nå.

Annonse

Skrevet

Et lite tips:

Dersom du går inn på...

-Account

-Privacy settings

-Profile information

-Preview my profile

...kan du se hvordan "folk flest" ser akkurat DIN profil. Altså hvor mye informasjon folk du ikke kjenner kan se :)

Skrevet

På norsk:

BRUKERKONTO

PERSONVERNINNSTILLINGER

VELG BARE VENNER HELE VEIEN!

ETTERPÅ KAN DU VELGE FORHÅNDSVISNING.

Da ser du det alle andre ser.

Jeg synes ingen har rett til å snike rundt på andre menneskers FB-konto. Steng den!

hilsen

HI

Skrevet

profilbildene vises for alle sammen, hvis du har et album der.

Den må lukkes manuelt!

Skrevet

Hos meg kan du ikke engang se hvem som er mine venner.

Jeg er ikke interessert i å bli spionert på.

Skrevet

Min er lukket selv etter at den ble "ny". Det som er urovekkende er at selvom man har skrevet at kun venner kan se bildene mine, så har det seg sånn at hvis noen venner kommenterer de, så kan alle den sine venner se de også. De dukker opp på newsfeeden hos den vennen som har skrevet slik at alle kan se, men ikke kommentere. Derfor har jeg slettet endel bilder, for da er det jo klin umulig å holde de private mellom seg og vennene sine!

Skrevet

15.20: Dette har jeg forsøkt på i evigheter, men jeg får ikke skjule vennelisten min... hva har du gjort??

Skrevet

Jeg skjulte den for lenge siden. Valgte at kun venner kunne se den.

Husker ikke hvor jeg fant muligheten, men den er et eller annet sted der inne på innstillingene, men jeg forandret dette før de gjorde om FB forrige gang, så det er kanskje ikke mulig nå?

Skrevet

*lete lete lete... ennå mer...*

Blir takknemmelig om noen kan si meg løsningen...

Skrevet

greit og greit, det plager meg ikke, men jeg visste faktisk ikke at profilen min var helt åpen.

Skrevet

for meg er det helt greit at folk har åpen profil, men jeg har det ikke selv. men den er soppas åpen at folk uten problemer kan forstå hvilket parti jeg stemmer, hvilken skole jeg går på og hvilke tv programmer jeg liker. - og det syns jeg er ok

men ut over det så deler jeg ikke så mye.

Skrevet

Mange som ikke vet dette. Fant forleden et barn på FB som skrev h#n var 16 år, men som i realiteten er mye yngre fordi jeg kjenner familien. H#n legger til kreti og pleti og har åpen profil. Masse bilder og mye rart.

Hvor er de voksne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...