Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kjokkenapparater/kjokkenmaskin/KM260/kenwood-kjokkenmaskin?Selected=Specifications#tProductTabcontent Noen erfaring med denne? Liten motor?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Hei. Søsteren min har denne, og er ikke fornøyd. Den er billig, men virker best til vafler og pannekaker, brøddeig blir nesten for tungt for den, men det går. Da må du hjelpe mye til med slikkepott m.m. for å få blandet ordentlig, og det er ikke plass til mer deig enn til et brød. På jobb har vi den store Kenwooden, den er veldig god, men stygg å se på, så den må ryddes bort etter bruk. Hjemme har jeg kitchen aid, som i funksjon er omtrent lik kenwooden, men som står på benken når den ikke er i bruk, den er fin å se på også Anbefaler deg en av disse, selv om de koster litt mer.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kjokkenapparater/kjokkenmaskin/KM615MEGA/kenwood-kjokkenmaskin http://www.pixmania.com/no/no/240259/art/kitchenaid/kjokkenmaskin-multifunksj.html Her er linker til de to typene som er nevnt over:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Takk. Kitchen Aid er jo lekker da Vil ha en maskin til å lage brøddeig, kakedeig o.l.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 og kanskje også til å rive, raspe ..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Kitchen Aiden fungerer kjempefint til kaker, brøddeig, visping av krem, blanding av kjøttkake-deig... osv... Jeg har et tilleggssett som skrus på foran til riving av ost, gulrøtter o.a. det er veldig enkelt å bruke, og delene hives rett i oppvaskmaskin, så lite dillete rengjøring. Du får også kjøpt andre tilleggsutstyr, kjøttkvern f eks, og mye annet rart. Dette er nok den dyreste av kjøkkenmaskin-løsningene, men absolutt verdt pengene:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Hei KitchenAid tar ikke så mange kg mel i gangen, så du kan ikke lage store gjærbakstdeiger med den. Svigerinna mi har den og skulle ønske den tok flere kg (tror den tar 1 kg max?). Jeg har Kenwood Major-fantastisk maskin, ja den settes bort for hver gang, men jeg kunne aldri tenkt meg å ha kjøkkenmaskinen stående fremme uansett modell. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Hei. Jeg har en KENWOOD AJOR 1400W. Rustfritt stål. Den står fremme hele tiden. For den er i brul HELE TIDEN. Den elter store deiger, har kvern, blender, og raspe/kutte bolle. Kjempefornøyd, og kunne ikke tenke meg en annen maskin... Annbefaler =)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Vi brukte Kitchen Aid på kokkelinjen, og den kan varmt anbefales Eneste minuset er at den kan være litt ustødig når den skal elte hardere deiger, som grovbrød, kan riste litt heftig, en gang ristet den seg av kjøkkenbenken. Men da hadde jeg nok på litt høy hastighet Men kjempekjekk maskin som er enkel og kjapp i bruk. Skal snart kjøpe meg en selv faktisk.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 Kenwood Major 1400 virker jo super Kitchen Aid er fin, men tror jeg vil ha en som settes bort
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kjokkenapparater/kjokkenmaskin/KM615MEGA/kenwood-kjokkenmaskin Jeg kjøpte denne på tilbud til 1795,- i november
snellapella Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 Tusen takk for alle tips! Har sett etter maskin leeenge, og syns det er så mye å velge i Men nå ble jeg litt klokere
snellapella Skrevet 11. februar 2010 #14 Skrevet 11. februar 2010 der glemte jeg det, men pytt... Hvorfor anonym i det hele tatt på dette ?? vanesak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå