Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Skal ha dåp og vi blir 15 stykker. Og har dermed bestillt koldbord til 215 kr per pers og da får vi dette; Spekeskinke Fenalår Svinestek Røkt skinke Roastbiff Kylling Biffkarbonader Kabare med reker eller kjøtt Røkelaks eller gravlaks Reker i lake Sild, assortert Sildesalat Kokte ½ egg m/kaviar, rømme og løk Rekesalat Waldorfsalat Grønn salat Potetsalat Majones Dressing Remulade Løk Surkål Sylteagurk Rødbeter Eggerøre Smør Brød + div. pynt og tilbehør. Så da tenker jeg at det ikke er så veldig mye billigere og lage det selv, eller??
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Nei, ihvertfall ikke om du beregner inn tiden man bruker på å handle, lage og anrette...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Hi her; ser det gikk fort for seg i overskriften. Det skal selvsagt være Lønner det seg og lage koldbord selv fremfor og bestille;)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Du får det nok noe billigere om du lager selv, men tidsmessig sparer dere mye. Siden det er så få gjester ville jeg som dere heller bestilt. Hadde det vært ett større selskap ville det lønnt seg mye mer å lage selv.
KaMa Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Siden dere er så få, ville jeg heller gjort det selv. Ikke så mye arbeid og heller ikke så dyrt.
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Jeg lagde til 25 stykker selv, ble enorme mengder med rester. Hadde: Kalkun Waldorfsalat ovnstekt ørret salat eggerøre spekemat karbonader svinestek skinke pastasalat egg (kokte) reker Aspic smør brød remulade potetsalat majones sennepsaus All maten kostet inkl kaffe og noen lys ca 2000 kr . Litt mindre. 215 *25 = 5375 Så ja man kan spare en god del på å gjøre alt selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå