Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Tenkte jeg skulle prøve å lage babymat. Men jeg har aldri laget babymat før og vet ikke hva jeg kan lage til baby. Noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 http://dinmat.aftenposten.no/content/view/full/35876 Her har de en artikkel om det i dag faktisk... Les og lær
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Skulle jeg lagd babymat hadde det vært med rent kjøtt, ikke opmalte kutarmer..
ellen-propellen Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Lag babymat av det dere har til middag. Kjør det med en hurtigmikser til det er nok oppmalt. Om det blir tørt eller baby ikke vil ha det, så blan i litt mm eller mme. Det er en kjent smak,så det hjelper. Kjøttdeig rester og andre kjøttrester putter jeg i frysen, da har jeg alltid ting til pizza liggende;-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Kjøttdeig er vel ikke noe bra for babyer? Alt for mye salt og slikt, vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Ikke gi kjøttdeig til babyen din, kjøttdeig er full i salt og mettet fett..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Ikke bruk kjøttdeig, det inneholder salt og annet. Velg helt rene kjøtt, kylling og fiskeprodukter. Kok ris eller potet, og en eller to typer grønnsaker. Kok fisken eller kjøttet. Kjør alt det ferdigkokte ferdig i blender, smaksett gjerne med litt urter. På den måten kan du lage MANGE ulike retter til barnet ditt, helt uten salt, e-stoffer eller andre ting h*n ikke bør få i seg.
Gjest mphs Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138460353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå