Gjest Siklerotte Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 og jeg er i mål! Skulle ikke tro hvor enormt slitsomt det er å støvsuge, vaske et rom, et bad og bære 50 kilo med klær (ps: har skiftet sengetøy også!). Innser at jeg ikke har den kondisjonen som jeg trodde - men hallo, nå kan jeg la det bli lenge til neste gang!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 ehehe... det er akkurat sånn jeg føler meg! har gått i 20 min i oppoverbakke og holder på å dø! må ta en liten pause før jeg henter småen... haha men flink er du!
Patetica fåkksi Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg gikk gjennom det samme mandag i forrige uke, og kan ærlig innrømme at huset fremdeles, over en og en halv uke senere, ser perfekt ut. Eller, om 20 minutter kan det se ut som hundens baller, som de sier på engelsk, om jeg orker å reise meg fra sofaen, noe jeg ikke tror jeg orker siden jeg har flydd rundt som et piska skinn i hele dag og nettop satt meg.
Gjest sug lut Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er fascinert av akkurat det med trappeturene. Hvordan hadde det seg at du fikk til så mange av dem?
Gjest Siklerotte Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Oppoverbakker er jævlige - føler for å ta meg flere sittepauser underveis! Hvis du kan forestille deg en haug med klær som utgjør minst 25 vaskemaskiner, en støvsuger som skal opp og ned, rent tøy som skal opp, søppel som skal ned, kluter og vann og bøtte som skal opp, kluter, vann og bøtte som skal ned, x-antall glass som skal ned, bøker som skal opp også alt det du glemte å ta med den siste gangen du trodde du gikk opp og den siste gangen du trodde du gikk ned. Men hadde du sett hvor vakkert det er her nå så hadde du nesten følt at det var verdt det.
Gjest sug lut Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har opptil flere trapper, tar du her og, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå