Ranveig R Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Eller skal eg då tenke at det er noko anna som er i vegen? Eg har vore forkjølt med vondt i halsen og deretter kraftig hoste sidan laurdag. I går kveld var eg litt uggen, våkna og kasta opp i natt, men berre ein gong. Har litt feber (38,1, men det er jo likevel ein del høgare enn vanleg temp på 36,0 - 36,5). Verker noko sinnsjukt i kroppen (mest i lår og rygg), paracet hjelper fint lite. Er framleis litt småkvalm, men har ikkje kasta opp igjen og har ikkje diaré. Har sove det meste av dagen, har ingen matlyst. Er det nokon andre som har opplevd omgangssjuka slik? Og eventuelt - kor lenge varte det? Eg hatar å kaste opp, så er fornøgd med det, men det verker så utruleg, klarar ikkje å sitte ein gong (er vel eit syn for gudar her eg ligg i senga med pc'en på nattbordet og prøvar iherdig å skrive sidelengs ).
<3 + <3 + ? Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Ja, det går vel an. Jeg kaster sjelden opp når jeg har omgangssyke. Har hatt det i natt jeg å, satt bare på do med voldsom diare og var så svimmel at jeg flata ut på gulvet etterpå. Ikke gøy.
Gulosten™ Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Hadde nok heller kalt det influensa med oppkast, jeg...
Fire småtroll Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Høres ut som en influensa eller en krafig forkjølelse, kan sette seg litt på magen også det. Her er det RS-viruset som råder akkurat nå, i går var det ingen barn på småbarnsavdelingen til jenta mi på 2,5 år, alle er syke! Akkurat nå ligger hun ved siden av meg på sofaen her og ser barne-TV, har feber, hoster surklete, nesa renner og renner, hun spiser ingenting og sier hun har vondt i magen..
Ranveig R Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2010 Haha, ein er jo passe "halvdaud"når ein ikkje klarar å kome på at ein kan ha influensa. Det makes more sense når eg tenker meg om ja. Trur eg har lest meg litt blind på omgangssjuke, det har jo knapt handla om anna her inne i det siste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå