mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 bare lurer om noen som kjenner seg igjen. jeg kjenner det stikker og verker svakt i livmoren. har hatt det sånn siden før jeg fikk "TR". Den hadde jeg 3 feb tror jeg. men blødde kun i en dag, med litt brun spotting et par dager etter.. tok graviditets test i forgårs, og den var negativ. begynner å tenke at noe er gale siden jeg kjenner dette. det er ikke VONDT, men merker det hele tiden..er litt bekymra,
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 kan jo godt være at du er gravid men,at det ikke slår ut på test enda:) trenger ikke å være noe galt:)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 me dog rart at det ik viser på en test til nå da sånn egentlig,har du vært gravid før da så du har noe å sammenligne me? =)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2010 nei aldri vært gravid... så ingenting å sammenligne med! bare lurer, syns d er så rart at jeg kjenner stikk og sånt.. burde jo vist på test nå tenker jeg.. Takk for svar! =)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 da jeg var gravid ifjor så kjente jeg jo å stikk å slike ting,så er jo gravidsymptomer og da:) bruker du å ha uregelmessig menssyklus?
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2010 litt uregelmessig, men har fått styr på den de siste månedene. ca 35-37 dagers sykluser tenker jeg.. har jo et lite håp om at det bare ik slår ut på test enda.. =)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 om du ha så lange sykluser så kan det jo være ett tegn på graviditet:) å den blødningn du hadde kan jo være festeblødning:) så spennende:) krysser fingra for deg:)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2010 Takk =) Får teste en dag ut i uken igjen jeg =) skal oppdatere her inne, håper håper håper =) Lykke til, til deg oxo cessy55!
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 ja du m si ifra ha utslaget blir;) kjipt å vente å vente,men den som venter på noe godt;) takk for det:) håperhåper spira sitter fortere enn snarest for oss begge:)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2010 Ja hadde blitt overlykkelig hadde jeg fått positiv test =) Masse lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå