Gå til innhold

Har endelig funnet ut hva jeg vil utdanne meg som!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er så deilig! Skal ta studiekompetansen over to år nå, så blir det å studere for å bli psykolog etter det! Gleder meg som bare det!

Noen som er psykolog her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du sturere psykologi? Du vil bli psykolog?

Skrevet

Ja, jeg vil bli psykolog. Jeg liker å lytte til folk, og prøve å hjelpe dem på best mulig måte. Har også fått hørt av mange at det er et yrke som hadde passet meg ypperlig :-) Nettopp pga min evne for å vise sympati og empati, lytte, og hjelpe folk ut av vanskelige situasjoner.

HI.

Skrevet

Lykke til! Håper du vet hva som kreves, både for å komme inn på embedtsstudiet i psykologi, og ikke minst å gjennomføre det.

Hilsen ikke psykolog

Skrevet

Ja, du får ha lykke til;-)... Må du jobbe godt på skolebenken da, ettersom inntakskravet på psykologi profesjonsstudiet ligger sånn tja, ganske høyt. Men vil du virkelig så får du nok til:)!

Skrevet

Grattis med avgjørelsen. Psykologi er et kjempespennende fag!! Jeg har alltid elsket faget men ikke hatt noe ønske om å jobbe klinisk selv (tror det er en heavy jobb som jeg rett og slett ikke vet om jeg er emosjonelt sterk nok til), derfor har jeg selv en master i psykologi (de har en kjempebra master i Tr.heim:). Jeg ønsker å jobbe m psyk mer teoretisk, så sa er forskning perfekt:)

Skrevet

Lykke til, det blir en laaaaaaaaaaang og hard utdannelse!

Skrevet

Gratulerer med avgjørelsen og lykke til!

Det blir en tøff vei å gå, men det er et flott yrke, og du kommer til å være til stor nytte!

Skrevet

Det er viktige egenskaper. Det du i tillegg kommer til aa trenger er gode studievaner og selvdisiplin for aa komme deg inn paa studiet og senere gjennom. Saa benytt anledningen som privatist/elev til aa skaffe deg et godt grunnlag :)

Jeg er ikke psykolog selv, men kjenner noen som valgte studiet. Det krever sin kvinne aa komme inn og fullfoere.

Skrevet

ååå,det vil jeg også!!!:D Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...