Trultetryne Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg hater egentlig puppene mine.. de er store, tunge og bare i veien.. Bruker F85 til vanlig, nå ammer jeg og de er enda større :/ MEN har funnet en fordel nå.. Jeg samsover med Snuppis om natta, og når hun skal ha mat er det bare å slenge puppen bort.. hehe.. og allikevel ligge minst 10 cm (sikkert enda mer) med resten av kroppen.. Noen andre fordeler?
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Aner ikke, for mine er så små at de knapt fyller en A-cup nå når jeg ammer =S
Gjest irismor Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Du får alltid hjelp når du trenger det ;-) hvis det er en mann du trenger hjelp fra da. Dype utringninger er tingen og en god bh som dytter de litt opp lol Vi stod 2 timer og ventet når jeg skulle kjøpe meg jaktdress. Så sier gubben til meg dra ned jakka litt så kanskje du får hjelp. Inn i prøverommet dandere puppa, ned med glidelåsen på jakken. Tuslet bort til jaktdressene igjen og tja det tok vel ikke mange sekundene før en overivrig ekspeditør på XXL var klar til å hjelpe.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Jeg syns det er så mange åpenlyse fordeler med store pupper jeg... Hva med fordelene med å være flatbrystet her da?
Gjest irismor Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Slippe å fly rundt i 3 timer for å finne en BH som er stor nok :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Ja ja, jo jo, den er grei. Og i postammeperioden trenger man strengt tatt ikke bh i det hele tatt;)
Trultetryne Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2010 3 timer holder ikke bestandig heller.. noen ganger gir jeg bare opp å lete..
Gjest Siklerotte Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Det er selvsagt det å bruke BH-EN til veske til alt en skulle ønske.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Uff, ikke lett det der. Jeg kunne ønske mine bare var litt større så jeg kunne fylle ut en kjole f.eks. eller en utringning fra HM (de er sykt utringa alle toppene derfra for folk med små eller høythengende pupper).
signe maten Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Eller som lue til barna. Det har M skjønt at han kan nå.. kremt!
Marbella Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 Ser for meg at da kan man være litt breiere over baken:) når fokuset er på store puppene....he he
lucky_mom Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 Man slipper å sminke seg og stelle håret, for alle ser bare på puppene uansett :-)) Utrolig plagsomt med folk som ikke ser deg i øynene...
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #14 Skrevet 11. februar 2010 Plass til Ipoden i BH'en når en trener :-)
sykkelpumpe Skrevet 11. februar 2010 #15 Skrevet 11. februar 2010 Mannen min er nå ganske så begeistret for mine D-cups, men jeg kunne vel hatt noen nette B eller til nød C. MEN det som plager meg mest etter to runder med amming, er all den jobben det er og rulle dem opp for og stappe dem inn i BHen. Kan jo strengt tatt bare slenge dem over skuldra, så trenger jeg ikke drive og rulle:p
Rampongi Skrevet 11. februar 2010 #16 Skrevet 11. februar 2010 Godt å lese om litt puppetøys nå. Har nettopp bestilt med time til fysio og skal forhåpentligvis også ta reduksjon i løpet av året.. jeg greier faktisk ikke å sitte med rak rygg lenger. Så da var det kjekt å lese litt tøys om de svære puppene )
Ranveig R Skrevet 11. februar 2010 #17 Skrevet 11. februar 2010 No har eg brukt det siste kvarteret på å leite fram eit innlegg frå anonymforum (bedritne søkefunksjon!), men det er vel verd leitinga. Dette dreier seg riktignok om hengepupper, ikkje nødvendigvis "berre" store pupper, men om du har behov for ein latter kan dette anbefalast på det varmaste http://www.dinbaby.com/forum/thread/140332880
~sjiraff~ Skrevet 11. februar 2010 #18 Skrevet 11. februar 2010 Går man på en undertøysbutikk finner man gjerne store nok Bh er etter 3 minutter. Mye bedre )
CMH Skrevet 11. februar 2010 #19 Skrevet 11. februar 2010 Definer store pupper da? Jeg bruker 80 c og synes ikke de er små, men ikke gigapupper akkurat
Ranveig R Skrevet 11. februar 2010 #20 Skrevet 11. februar 2010 Eg med min H-cup tenker at pupper er store når ein ikkje får kjøpt bh i ein vanleg butikk, altså større enn D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå