Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Så akkurat en tv-serie hvor to tvillingjenter begge hadde leukemi. Foreldrene fikk et barn til og navlestrengsblodet skulle redde de to jentene. Det viste seg at det bare var nok til å redde én av de. Hvis du kom i en tilsvarende situasjon og måtte velge mellom barna dine, kunne du tatt et slikt valg???
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Saa grusomt. Nei, jeg hadde ikke klart det. Jeg hadde bedt legene avgjoere eller kastet mynt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Det orker jeg faktisk ikke tenke på engang.
Gjest Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Nei, selv om jeg akkurat nå er mer begeistret for 3åringen min som sier ting som "jeg er glad i deg mamma", og "når jeg blir stor skal jeg kjøpe noe fint til deg" og som sover hele natta, og er mer enn villig til å glo tlitt på tv om mor vil ha fred, enn jeg er i hun på 7 mnd som sutrer, gulper, våkner hele natta og generelt sett er et troll;)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Det hadde jeg aldri klart. Grøsser bare jeg tenker på det. Det er den største grunnen til at jeg ikke vil ha et barn til. Jeg bekymrer meg ihjel over de. Er livredd for å miste en av de. De er hele livet mitt, inkl. min mann.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Må da vel ikke kalle dattera di for et troll.. Stakkars.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har to tvillingjenter:( Aldri i verden. Jeg vil ikke tenke tanken engang.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 troll.. det er et kosekallenavn her det.. jeg har supertrollet og minitrollet.. =) Men nei.. jeg kunne ikke valgt!
Gjest Morn du Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Oi, ironi, har du hørt om det 1329?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Ja, stakars, altså! Gud hjelpe meg, menneske, ha et fnugg av humor! La du merke til "smileblunke" ved siden av? Betyr at det ikek var så alvorlig ment, da vet du! Ikke hun som skrev
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 Det er lov å kalle ungene sin ett troll når man har ett smilefjes bak.... Synes jeg da! Hilsen ei som også har troll i hus, sånn innimellom hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 Jeg hadde nok gjort mye for å overlate til legene hvem som skulle reddes, men om det ikke var noe annet alternativ skulle jeg nok greid å gjøre valget, om så med loddtrekkning. Hvis jeg hadde en mulighet til å redde en av dem men ikke begge ville jeg selvfølgelig gjort det. Mye bedre at en får leve enn ingen.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. februar 2010 #14 Skrevet 11. februar 2010 Ja, du får ringe barnevernet da, 13.29.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå