kokosyklus Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 kan du gi meg den oppskriften på peanøttgryta di? Jeg har alle ingredienser, men aner ikke hvorda de sakl samles:) Synes det var så mye rare tilsetninger at jeg tør ikke forsøke uten oppskrift på denne. Har aldri smakt det før, så aner jo ikke hva som er bra. he he
meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er her, jeg er her! Har gått en roooolig tur helt til kiwi i min svimle tilstand. Jeg er helt i ørska. Håper R sover litt, men to tenner gjennom forklarer hvorfro hun har vært skrik i bleie både i natt og i formiddag;) Jeg skal se om jeg finner og sender deg som fil på msn:)
meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 ...forrresten så brukte jeg bare oppskriften som en basis for å eksperimentere litt og det som står på den lista du fikk med alle middagene vet du, betyr ikke at man må ha alt, men at det er sånt som vi syns passer i de ulike rettene. det skulle jeg nok forklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå