Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 http://marihuanamyter.wordpress.com/de-vanligste-mytene/
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Nok en objektiv blogg om emnet Cannabis HAHA!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 Du har vel ikke sett på den du cat? For det er bare du og ingen andre som kan ha rett eller? Her er mye linket til forskning og fakta som avliver de mytene du kommer med. Ta deg en titt du
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Bloggen er faktisk nøktern og faktaorientert, den...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 www.umn.no www.bar.no Det er fakta dette også.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 mye av det som står der har forskere gått bort fra.. altså gammelt.. du har vel ikke sett etter du heller??
Cat.68 Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Nå begynner jeg å bli like dritt lei enkelte anonyme som jeg blir på irriterende mygg på fjellet. Hvorfor navngir du KUN meg når det er noe vi er uenige om. Det er ikke bare meg som har disse åsiktene vettu. Mislik det så mye du orker, men slutt å trekk meg ut som noe enestående utskudd fordi jeg står for meningene mine. Hva som er myt og sanning kommer veldig an på øyet som ser, hvilken forsking du leser og hvilke erfaringer du har å knytte opp til den fakta du tilegnet deg. Trur du det som står på den nettsiden er noe enestående nytt?? Noe jeg aldrig lest før. Det spiller INGEN rolle, jeg er av en annen oppfatning. Og du må være blind og ha et inderlig ønske om å bruke dårlige hersketeknikker hvis du ikke har klart et eneste sted å få med deg at jeg ikke påberoper meg noen sannheter, eller mener jeg har rett i alt. Det eneste jeg har 100% rett i er MIN opplevelse med rusproblematikken, samt MIN rett å ha en annen åsikt en deg. Den stemmer ikke overens med enkelte proffesorer samme hvor mye de fremelsker hasj eller cannabisbruk.
Cat.68 Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Var det noen som bjeffet om å inneha hele sannheten selv.??
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Kan du klippe og lime over her det som du mener er fakta. Jeg fant ingenting spesifikt på de linkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå