Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 11. februar 2010 #1 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har etter fødsel for 2 år siden, hatt VELDIG uregelmessig menstruasjon. Syns dette begynner å bli forferdelig plagsomt og veit ikke helt hva jeg skal gjøre. Bruker p-piller, men dette hjelper ikke. Har mensen normalt i 4-5 dager med en syklus på 28 dager, men etter fødselen er det sån at jeg kan ha mensen i 10-12 dager med like mange dager pause før det er på'n igjen:( Nå er jeg fryktelig lei! Veit ikke hva jeg skal gjøre. Gynekologen kan ikke gi meg et svar på hvorfor det er sånn. Vil ikke bruke noen andre prevensjoner pga at vi skal snart bli prøvere igjen:) Jippi:) Klem klem
lindynatt Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Finn deg en ny gyn Få tatt hormonprøver, be om kikkhullsoperasjon, prøve andre p piller ol. Et eller annet er i ulage i kroppen din, dette må fikses før en ny graviditet kan i det hele tatt intre..
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 er jo litt bekymret, og redd for at det kan være noe galt... for det er jo ikke normalt og holdepå sånn her... uff, nei.... nå ble jeg urolig her:(
lin76 Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Ville også prøvd ein ny gynokolog. Viss du bur i Oslo anbefaler eg Balderklinikken - veldig flink dame som heiter Anne Stensløkken. Det sagt, så treng det ikkje vera noko gale heller. Kroppen er rar, ofte tek det laaaang tid etter fødsel før ting er normale igjen. Lukke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå