Gå til innhold

Er OTh baggen veldig liten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag var jeg og så på TFK. Jeg ble overrasket over at jeg likte den, for jeg har ikke TENKT på den engang, sett på alt annet. Grunnen er at jeg synes den er stygg! Men den virker jo så robust og god, større bag og STOR sportsdel. Tror ikke jeg vil være så redd for den heller, kan ikke bli "styggere" liksom. Pluss at den var lett å slå sammen og ble liten. Unnskyld til de som har denne vogna og synes den ser fin ut;) Jeg tror det blir TFK på meg, noen med innspill?

Sikker på at du vil like å ja babyen vendt fra deg i sportsdelen, kanskje allerede fra 6 mndr. Mange barn liker seg ikke lenger i bag fra de er i den alderen. Mitt tips er å ikke tenke så mye på bagstørrelse, heller på en god sportsdel og muligheten til å ha barnet vendt mot en. Har prøvd begge deler, og vil virkelig anbefale å velge en vogn med vendbar sportsdel. Anbefaler bla Brio happy duo med luftdekk (2010) og Emmaljunga city cross. Bagene er ikke så lange men de er mer enn nok lange, i tillegg får du vendbar sportsdel, romslig handlekurv (som er lett å komme til), lun kalesje osv.

Annonse

Hvis du liker tfk kan du vurdere den nye bagen som kommer nå, Den er helt unik, og en mellomting mellom bagen og sportsvogn, og barnet er da vendt mot deg helt til ca 18 mnd. Skulle gjerne hatt den selv, men har allerede den gamle modellen.

Den heter multi x carrycot

http://www.youtube.com/watch?v=OX0vDAKXprc

Har sett at det er noen her inne som har bestilt den. Ingen andre vogner, i Norge hvertfall, som har denne muligheten.

Ellers vil jeg bare legge til at jeg har vært veldig fornøyd med tfk'en.

Brio go er ei fin vogn. Har ikke erfaring med bagen. Den er ganske lang men ikke så dyp. Kunne vært dypere. God å trille, fin fjæring. Minusene er at det sorte stoffet trekker til seg støv, og så føler jeg behov for å ha en vogn i tillegg på grunn av de små hjula, har en City cross i tillegg som kan takle alt av føre. Go er grei på snø, men ikke optimal i mine øyne. MEN utseendemessig er den utrolig lekker ;)

Jeg har kjøpt den løsningen som annie 21.03 skriver om her. Multi x bag på tfk joggster. Men de har jo ikke kommet i salg enda og lilletuppa kommer i juni så har ingen erfaringer men jeg gleeeder meg til allt kommer i posten asså :) Får jo både i pose og sekk da, trehjuling, barnet vendt mot deg samt at denne er god å trille :) Har prøvetrillet tfk av venner

Annonse

Jeg lurer på en ting med trehjuling og barnet vendt mot deg. Hvordan blir da tyngdepunktet når barnet ligger og sover... Har ikke anelse om hvordan det er, men ser for meg at det kan bli tungt over hjulet foran, og at vogna derfor blir mer ustødig... Noen som vet?

Annie: Jeg har bestillt hos kiddies24. De får ikke varene før e starten på mars... Og jeg regner ikke med å ha allt her før april, har hørt at de er litt trege av andre her inne.men de er kjapp å svare på mail etc.

...venetr... jeg aner ikke, men regner med at det er noe de har tenkt på. De får jo ikke godkjent den til salg om den er farlig, skulle man tro

Enig med deg. Tfk-bagen er jo selvfølgelig vendt mot mamma i dag også. Den nye bagen er bare en variant av den gamle.

Det er sportsdelen med tyngre barn vendt mot kjøreren som er risikabelt pga at det blir ustabilt. Teutonia S3? er et eksempel på en sånn ustabil vogn. Syns den nye tfk bagen ser helt genial ut. Syns jeg har den gamle:)

Nå har jeg vært inne og sett demonstrasjon av den. Helt enig med dere. Den ser genial ut. Har noen måneder på meg til den lille kommer, så jeg tror jeg skal se om jeg får tak i den. Ser ikke ustabilt ut under demonsatrasjonen i hvert fall...

Veldig kjekt med gode tips her inne... Syns det er vanskelig med vogn.

Forhørte meg om multi x carrycoten til TFK på Barnas hus. De ønsker at bagen skal prøves ut en stund i Tyskland, før de får den for salg her i Norge. Det høres jo egentlig fornuftig ut, i og med at det er et helt nytt produkt. Vil at det skal være trygt og sikkert til den lille...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...